یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
بازاریابی عمودی چیست
به تعبیر ساده بازاریابی عمودی، پیشرفت هدفمند در صنایع خاص معنا میشود. هزینههای این نوع بازاریابی بسیار گزاف است.در صنایعی كه رقابت تنگاتنگ وجود دارد، بازاریابی عمودی میتواند راهحلهای نو و درهای تازه پیش روی صاحبان مشاغل بگشاید. بیشتر بازارهای خوب از سوی غولهای نرمافزاری به رسمیت شناخته نشدهاند. یک طراح خلاق ممکن است راههای سادهای برای توسعهی شاخهی شناخته شدهای از یك صنعت خاص پیدا کند. افزون بر این اغلب مصرفكنندگان تمایل کمی برای کارکردن با برنامههای صنایع خاص دارند. آنها بیشتر دوست دارند با نرمافزارهای شخصی که مخصوص شرکتهای کوچکتر است کار کنند. مصرفكنندگان بیشتر از شرکتهایی خرید میكنند که با خواستهها و صنایع مورد نیاز مشتری آشنا باشند. صنایع حرفهای مایلند که تامینكنندگان نیازهای آنها را بشناسند. گاه یک پیشنهاد یا یک نظریهی مکمل میتواند با کمی دوراندیشی برنامههای عمومی یک بازار یا صنعت خاص را توسعه دهد. تغییرات کوچکی در توزیع میتواند نتایج مهمی را در یک صنعت خاص به وجود آورد. اگر شما بتوانید به درخواستی كه از سوی یک صنعت خاص طرح شده است، پاسخ مناسب دهید، فرصتهای بیشماری از سوی آن صنعت به وجود خواهد آمد. فرصتهای بیشماری برای هدفگیری تدریجی بازار به منظور ارایهی روشهای مشخص در یک صنعت یا بازار خاص وجود دارد. درحالی که برخی از درخواستها هدف خاصی دارند، بیشتر درخواستهای عمومی با کمی ابتکار میتواند در یک صنعت یا بازار خاص، موثر واقع شود. در یک مثال قابل لمس میتوان از نرمافزار خاص MSA Herp نام برد. MSA Herp یک نرمافزار خزنده شناسی است که اطلاعات مهمی را درباره زندگی، عادات، خوراک و دیگر ویژگیهای مارها و سوسمارها در بردارد. این نرمافزار شامل اطلاعات فروشگاههای حیوانات دستآموز، باغ وحشها و پارکهای ایالتی است که اطلاعات بسیار سودمندی در اختیار مراجعهکنندگان قرار میدهد. به دلیل فرآهم كردن نظرات خاص مشتریان، این برنامه در حوزهی اختصاصی خود به یکی از مراجع اساسی تبدیل شده است. نرمافزاری که درخواستهای زیادی داشته باشد، میتواند ویژگیهای مورد نظر افراد بسیاری را برآورده كند. در این حالت یک ویرایشگر HTML به راحتی میتواند بازار آموزش یا برنامهی عمومی استفاده از یك نرمافزار پرطرفدار را در یک صنعت خاص همانند فروشگاه خردهفروشی یا دفتر وکالت پوشش دهد. تغییرات کدها و به کار بردن فوتوفنهایی در برنامهنویسی همانند کمپایلهای شرطی میتواند به فرآهم آوردن یک بازار خاص کمک کند. این كمك تنها میتواند شامل تغییر در اصطلاحات فنی یا ارایهی تصویری برنامه باشد. این ایده به شما كمك میكند تا بتوانید به درخواستهای منحصربهفرد مشتریان خاص پاسخهای به موقع و سودمند دهید. اگر فكر تازهای در سر ندارید باید آن را به وجود آورید. عدهای از مشتریان را که از شما خرید کردهاند، در نظر بگیرید. تنی چند از آنها را انتخاب و از آنها دلایل استفاده از برنامهی تولیدی خود را سوال کنید. پاسخهای آنها ممکن است شما را شگفتزده کند. با صحبت کردن با مشتریان موجود و بهرهگیری از نظرات آنها، شما میتوانید مصرف كنندگان جدیدی پیدا کنید و راههای دستیابی به مشتریان آینده را که تا کنون در نظر نگرفته بودید، پیدا کنید. به منظور هدف قرار دادن موثر بازارهای عمودی، اغلب تمام آنها احتیاج به تغییرات دارند. با دنبال کردن رابطهی مناسب تبادل و فهرست اسامی .netها میتوانید برای دستیابی به این بازارها تلاش كنید. راهحلهای نرمافزارهای عمومی ابتکارهای مخصوص انجمنهای مجازی هستند که به ترویج و تبلیغ محصولات شما کمک میکنند. با عضو شدن یا راهاندازی یک انجمن آنلاین، مخاطبان بسیار و یا حتا یك پایگاه کاربری قدرتمند برای پژوهش شما فرآهم میشود. صفحات وبی را در نظر بگیرید که در خصوص یك صنعت خاص طراحی شده باشد. این صفحات میتوانند در ارایهی صنایع مورد جستجو و موضوعات مرتبط با آن کمک کند. از دیگر راههای موثر در دستیابی به بازارهای هدف میتوان به موارد زیر اشاره كرد: تاییدیه مشتری شامل جزییات به كارگیری تولیدات شما در صنایع خاص. توضیح دربارهی اینكه چهطور یک برنامهی تولیدی شما میتواند مشکل مشخصی را در یک صنعت خاص حل کند یا بهبود بخشد. ارایهی یك راهحل عمومی برای یک مشکل عمومی كه به مشتریان كمك كند، مشكلات خود را در هر روز به روشی مناسب حل كنند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
حسین امیرعبداللهیان حجاب دولت امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی سازمان همکاری اسلامی انتخابات جنگ شورای نگهبان دولت سیزدهم مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
هواشناسی شهرداری تهران زاهدان سیل فضای مجازی یسنا باران سازمان هواشناسی سامانه بارشی آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
قیمت دلار قیمت خودرو بازار خودرو خودرو دلار مسکن تورم قیمت طلا بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ارز ایران خودرو
تلویزیون صدا و سیما مسعود اسکویی پایتخت موسیقی مهران غفوریان دفاع مقدس صداوسیما سریال سینمای ایران کتاب
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه نوار غزه اوکراین انگلیس ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال مهدی طارمی پرسپولیس استقلال سپاهان رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا جواد نکونام باشگاه استقلال علی خطیر بازی
هوش مصنوعی اینستاگرام گوگل اپل ناسا عکاسی تبلیغات کولر مایکروسافت
دیابت چای کودک توت فرنگی چاقی قهوه