پنجشنبه, ۲۰ دی, ۱۴۰۳ / 9 January, 2025
جای خالی تحقیقات ارتباطی در انتخابات
انتخابات در ایران همواره فرصتهای مناسبی را برای محققان، اندیشمندان و دانشجویان علم ارتباطات فراهم میکند.
متاسفانه در حوزه تحقیقات میدانی در روز انتخابات با چند مشکل اساسی روبرو هستیم: عدم حضور محققان و به ویژه دانشجویان برای انجام تحقیق وارائه به عنوان تز. مسوولان هم به جای استقبال و حتی تشویق محققان، به دلایل گوناکون از جمله نشناختن اهمیت تحقیق در این حوزه و ارائه نتایج برای شناخت مسائل و برنامهریزی بهینه در آینده، نه تنها همکاری نمیکنند، بلکه مانعتراشی هم میکنند.
عدم همکاری لازم ستادهای انتخاباتی؛ متاسفانه آنها اعتقادی به مستقل بودن محققان ندارند و توقع دارند محقق همچون مبلغی در خدمتشان باشد.
نویسنده این یادداشت در ادامه نوشته است: پیشنهاد من به دانشجویان این است که درباره شیوههای تبلیغ، افکارعمومی، رسانهها، مدیران اجرایی و...به تحقیق بپردازند.
درباره روشهای تحقیق اعم از کیفی و کمی، واقعا جای تحقیقات میدانی خالی است و امیدوارم مشکلات با همکاری دانشگاه، شورای نگهبان و دولت برطرف شوند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست