پنجشنبه, ۲۰ دی, ۱۴۰۳ / 9 January, 2025
آثار کوتاه و بلند چاشنیهای تبلیغاتی
هرگاه بازاریابان بدون توجه به آثار بلندمدت چاشنیهای فروش روی تصویر و جایگاه محصولات و مارک شرکت، اقدام به ارایه چاشنیهای فروش کردهاند، تنها تغییرات کوتاهمدتی در میزان فروش ایجاد شده است.
همزمان با استفاده روزافزون از چاشنیهای فروش، شرکتها باید مشخص کنند که با ارایه چاشنیهای فروش به دنبال دستیابی به چه اهدافی هستند و رابطه میان برنامههای مربوط به چاشنیهای فروش آنها با سایر اجزای آمیخته بازاریابی چگونه است؟
تمامی فعالیتهای مربوط به اجرای چاشنیهای فروش بهمنظور دستیابی به یک هدف خاص طراحی نشدهاند. بازاریابان باید با تجزیه و تحلیل موقعیت و تعیین نقش هر یک از چاشنیهای فروش به تدوین برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی بپردازند. آنها باید تعیین کنند که برنامه مربوط به چاشنیهای فروش برای دستیابی به چه اهدافی طراحی شده است و این برنامه معطوف به چه بخشی از جامعه هدف است. تعیین اهداف روشن و قابل اندازهگیری برای برنامههای مربوط به چاشنیهای فروش، بازاریابان را ملزم میسازد که به چیزی ماورای فروش در کوتاهمدت بیندیشند.
از آنجاییکه هدف اصلی اغلب چاشنیهای فروش ترغیب مشتریان به خرید مارکی معین است، ممکن است بازاریابان برای مارکهای قبلی و جدید خود اهداف متفاوتی تعیین کنند.
بهطور کلی مهمترین اهداف شرکتها از ارایه چاشنیهای فروش عبارت است از: تشویق مشتریان به آزمایش و خرید محصولات جدید، افزایش فروش محصولات موجود، حفظ مشتریان فعلی، هدف قرار دادن بخشهای خاصی از بازار و توسعه ارتباطات بازاریابی یکپارچه.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست