سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
اثر فرهنگ در رفتار خرید مصرف کننده
در این نوشتار اثر فرهنگ بر رفتار مصرف کننده مورد بررسی قرار می گیرد. آنچه به عنوان سوال اصلی مطرح است این می باشد که فرهنگ به چه میزان و از چه جنبه هایی بر رفتار مصرف کننده تاثیر دارد. برای پاسخ به این سوال ابتدا تعریفی از فرهنگ به عمل آمده و سپس رفتار مصرف کننده مطابق تعاریف مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. در ادامه فرایند تصمیمگیری مصرف کننده ارائه شده و سعی می شود تا رابطه آن با فرهنگ تعیین شود. موارد و نظریه های ارائه شده در این نوشتار با مطالعه موردی شرکت کوکاکولا مورد بررسی قرار میگرد.
در مطالعه موردی انجام شده بیشترین تاکید بر نقش فرهنگ های محلی در رفتار مصرف کننده است. نتایج بدست آمده نشان میدهد که اگر اثرات فرهنگ در رفتار مصرف کننده به درستی مورد تحلیل قرار گرفته و در تدوین استراتژیهای بازاریابی شرکت مد نظر قرار گیرد، میتواند شرکت را در گترش بازار خود و حتی ایجاد بازارهای جدید در بازار رقابتی کمک کند.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
اثر فرهنگ در رفتار خرید مصرف کننده | application/pdf 049c51fd9520fc9783d92d1ca2f38394. Culture Effect.pdf 330 KB |
دانلود |
شهربانو مهدینژاد گرگری
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور رئیسی سقوط بالگرد رئیسی ایران شهادت بالگرد تبریز حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم شهادت رئیسی
تهران کنکور آیت الله رئیسی هواشناسی شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر قوه قضاییه پلیس سیل بارش باران آموزش و پرورش
قیمت خودرو قیمت دلار قیمت طلا بورس یارانه خودرو دلار بازار خودرو سایپا حقوق بازنشستگان ایران خودرو بازنشستگان
شهادت رئیس جمهور پیام تسلیت سینمای ایران تلویزیون لیلا حاتمی سریال آیت الله سید ابراهیم رئیسی سینما شعر رسانه ملی نمایشگاه کتاب زری خوشکام
کنکور ۱۴۰۳ دانش بنیان تلسکوپ فضایی هابل باتری
رژیم صهیونیستی جنگ غزه ترکیه اسرائیل امیرعبداللهیان غزه روسیه آمریکا فلسطین چین حماس اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر باشگاه پرسپولیس لیورپول لیگ برتر انگلیس لیگ برتر ایران فدراسیون فوتبال بازی رئال مادرید منچسترسیتی
هوش مصنوعی مایکروسافت تبلیغات گوگل سامسونگ اپل ناسا موبایل نمایشگاه ایران هلث آیفون
سزارین زایمان رژیم غذایی آلزایمر طول عمر افسردگی فشار خون کاهش وزن مغز انسان سلامت روان