یکشنبه, ۳۰ دی, ۱۴۰۳ / 19 January, 2025
اثر فرهنگ در رفتار خرید مصرف کننده
در این نوشتار اثر فرهنگ بر رفتار مصرف کننده مورد بررسی قرار می گیرد. آنچه به عنوان سوال اصلی مطرح است این می باشد که فرهنگ به چه میزان و از چه جنبه هایی بر رفتار مصرف کننده تاثیر دارد. برای پاسخ به این سوال ابتدا تعریفی از فرهنگ به عمل آمده و سپس رفتار مصرف کننده مطابق تعاریف مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. در ادامه فرایند تصمیمگیری مصرف کننده ارائه شده و سعی می شود تا رابطه آن با فرهنگ تعیین شود. موارد و نظریه های ارائه شده در این نوشتار با مطالعه موردی شرکت کوکاکولا مورد بررسی قرار میگرد.
در مطالعه موردی انجام شده بیشترین تاکید بر نقش فرهنگ های محلی در رفتار مصرف کننده است. نتایج بدست آمده نشان میدهد که اگر اثرات فرهنگ در رفتار مصرف کننده به درستی مورد تحلیل قرار گرفته و در تدوین استراتژیهای بازاریابی شرکت مد نظر قرار گیرد، میتواند شرکت را در گترش بازار خود و حتی ایجاد بازارهای جدید در بازار رقابتی کمک کند.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
اثر فرهنگ در رفتار خرید مصرف کننده | application/pdf 049c51fd9520fc9783d92d1ca2f38394. Culture Effect.pdf 330 KB |
دانلود |
شهربانو مهدینژاد گرگری
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست