دوشنبه, ۸ بهمن, ۱۴۰۳ / 27 January, 2025
مجله ویستا
بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی
هدف پژوهش حاضر تعیین میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانهٔ مرکزی آستان قدس رضوی است و در آن به میزان رضایت از خدمات کتابخانهای، تأمین نیازهای اطلاعاتی، رفتار کتابداران، و منابع کتابخانه پرداخته شده است. جامعهٔ آماری این پژوهش، کلیهٔ مراجعان به کتابخانه اعم از عضو و غیر عضو، فارغ از محدودیت جنس، وضعیت اقتصادی و فرهنگی میباشد.
نوع پژوهش توصیفی و ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه بوده. یافتههای پژوهش نشان داد که مراجعان رضایت کلی خود را از خدمات کتابخانه ابراز داشتهاند. در پایان پیشنهادهایی با توجه به نتایج بهدستآمده از پژوهش در زمینههای تحقیقی و اجرایی ارائه شده است.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی... | text/html &_1576.htm 435 KB |
دانلود |
مسعود بهمن آبادی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست