یکشنبه, ۶ خرداد, ۱۴۰۳ / 26 May, 2024
مجله ویستا

پشت میز نستالوژی


پشت میز نستالوژی

طرفداران خودروهای ایتالیایی در آمریکا، بازگشت فیات به بازار این کشور را به نوبه خود جشن گرفتند و آن عرضه محصولاتی چون مبل و میز فیات ۵۰۰ بود. فیات ۵۰۰، سمبل و نماد مُد در دنیای …

طرفداران خودروهای ایتالیایی در آمریکا، بازگشت فیات به بازار این کشور را به نوبه خود جشن گرفتند و آن عرضه محصولاتی چون مبل و میز فیات ۵۰۰ بود. فیات ۵۰۰، سمبل و نماد مُد در دنیای خودرو است. بزرگ‌ترین طراحان لباس و مُد تا کنون دستی بر سر و روی فیات کشیده اند. نسل جدید ۵۰۰، تقریبا هیچ تفاوتی با نسل قدیم آن ندارد و همین مورد است که باعث شده تا آن‌را به یک سمبل تبدیل کند.

این محصولات شامل میز خانگی، میز پیکنیک، و مبل می شود. طراحی آن‌ها را Meritalia و Lapo Elkann، برادر رییس فیات بر عهده داشته اند. همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، این محصولات بر پایه فیات ۵۰۰ دهه ۵۰ طراحی شده اند که حسی کلاسیکی را به بیننده القا می کند و زیبایی این محصولات را دو چندان کرده است. این محصولات علاوه بر فیات ۵۰۰ دارای عناصر دیگری هستند که بیننده را به یاد ایتالیا می اندازد. بکار بردن سه رنگ سبز، سفید و قرمز بصورت عمودی برای مبل و رنگ قرمز میز که یکی از سه رنگ پرچم ایتالیا است، از جمله این عناصر هستند.