یکشنبه, ۳۱ تیر, ۱۴۰۳ / 21 July, 2024
مجله ویستا
دوراهی تغییر
![دوراهی تغییر](/web/imgs/16/36/lsegy1.jpeg)
مسئله اتکا به پیام را میتوان برای تبیین بهتر به نحو دیگری طرح کرد. اساساً دو دسته تغییر اجتماعی وجود دارد: تغییراتی از درون و تغییراتی از بیرون. درمورد اول میتوان دعوتی را پیش کشید و مخاطبان را قانع کرد. در این صورت چنانچه مردم پذیرا شوند، با پذیرش ارزشهای جدید تغییر کرده زندگی دیگری را پیش میگیرند. در این تغییر ساختار ذهنی، ارزشی و معنایی افراد عوض میشود. در مورد دوم میتوان چنان شرایط زندگی را تغییر داد که مردم نتوانند شیوههای پیشین زندگی را دنبال کنند و مجبور شوند خویشتن را با سازوکارهای مسلط تطبیق دهند. در این حال تحول معنایی رخ نداده، بلکه مردم مثل ماده خامی در دست نیروهای خارجی قرار گرفته و متحول شدهاند. نظیر مدرنیته که شرایط تاریخی و اجتماعی زندگی جدید را به مدد فن و تکنیک تحمیل کرده است.
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
ویدیوهای آموزشی هفتم
مسعود پزشکیان دولت چهاردهم محمدجواد ظریف ایران پزشکیان دولت سیزدهم دولت رئیس جمهور انتخابات مجلس شورای اسلامی ظریف انتخابات ریاست جمهوری
تهران هواشناسی پشه آئدس سازمان هواشناسی شهرداری تهران قتل وزارت بهداشت گرمای هوا پلیس گرما پلیس راهور شهر تهران
واردات خودرو مالیات خودرو قیمت خودرو برق حقوق بازنشستگان مایکروسافت قیمت طلا قیمت دلار بازنشستگان بازار خودرو مسکن
تلویزیون سریال عاشورا سینمای ایران کربلا امام حسین (ع) رسانه ملی سینما موسیقی امام حسین
فناوری اختلال جهانی ورزشکاران
یمن رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه دونالد ترامپ آمریکا روسیه تل آویو جو بایدن ترامپ چین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر ایران نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ برتر باشگاه استقلال علی علیپور تراکتور سپاهان
همستر کامبت فیلترینگ امنیت سایبری ویندوز ناسا سامسونگ گوگل موبایل تبلیغات
مغز افسردگی دیابت گرمازدگی کاهش وزن بارداری سلامت روان