سه شنبه, ۲۶ تیر, ۱۴۰۳ / 16 July, 2024
مجله ویستا
ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری
![ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری](/web/imgs/16/136/ofqa41.jpeg)
در این تحقیق به بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی برروی ارزش ویژه مارک تجاری پرداخته شده است. عناصر آمیخته بازاریابی در این تحقیق، قیمت، تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات، حجم(پوشش) توزیعی و ترفیعات مبتنی بر قیمت میباشند، که از طریق تأثیر بر ابعاد ارزش ویژه مارک تجاری(شامل کیفیت دریافت شده، وفاداری و تداعی(آگاهی) از مارک تجاری)، بر ارزش ویژه مارک تجاری تأثیر میگذارند.
تجزیه و تحلیل نتیج تحقیق براساس مدلیابی معادلات ساختاری انجام گرفت. نتایج حاصل از تحقیق نشان میدهند که تصویر دهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات و حجم(پوشش) توزیعی تأثیر مثبت و مستقیمی بر ارزش ویژه مارک تجاری دارند، بطوریکه ارایه محصولات در فروشگاهی با تصویر ذهنی خوب، تبلیغات گسترده و توزیع گسترده محصولات، سبب تقویت ارزش مارک تجاری میشوند.
سیفعلی ضربی
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
مسعود پزشکیان ایران دولت چهاردهم پزشکیان حرم شاهچراغ محمدجواد ظریف ترور دولت رئیس جمهور انتخابات سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری
زلزله هواشناسی افغانستان تیراندازی شاهچراغ تهران شهرداری تهران پشه آئدس عزاداری محرم تب دنگی سازمان هواشناسی وزارت بهداشت
قیمت طلا قیمت خودرو یارانه نقدی حقوق بازنشستگان قیمت دلار یارانه خودرو ترافیک دولت سیزدهم بازار خودرو ایران خودرو قیمت
امام حسین روز عاشورا لیلی رشیدی محمدرضا گلزار تلویزیون مداحی مختارنامه دفاع مقدس سینمای ایران سینما
فناوری
دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی فلسطین غزه آمریکا اسرائیل ترور ترامپ جنگ غزه روسیه ایالات متحده آمریکا جو بایدن طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال رئال مادرید علیرضا بیرانوند کیلیان امباپه یورو 2024 تیم ملی اسپانیا رامین رضاییان تیم ملی انگلیس باشگاه پرسپولیس لیگ برتر
همستر کامبت دیابت ناسا هوش مصنوعی کد مورس اپل
سلامت تخم مرغ طب سنتی ویتامین دی کاهش وزن