سه شنبه, ۲۹ خرداد, ۱۴۰۳ / 18 June, 2024
مجله ویستا
هـمـیـن الان بـخـریــد!
![هـمـیـن الان بـخـریــد!](/web/imgs/16/87/pgsvk1.jpeg)
فاصلهگذاری بین چاشنیهای فروش در تبلیغات باعث کاهش "خطای تداخل" میگردد.
اگر قبول کنیم که تبلیغات به مخاطب میگوید "بخر" و چاشنیهای فروش(sales promotion) میگوید: "همین الان بخر". پس باید گفت که میزان استفاده از چاشنیهای فروش نباید زیاد باشد، تا مشتری احساس تداوم در امتیازات تعلق گرفته به خود کند و خرید را به روزهای بعد موکول کند.
اما باتوجه به ویژگیهای خاص مردم ما که استقبال خوبی از چاشنیهای فروش میکنند، در صورت استفاده بیش از حد متعارف، از چاشنیهای فروش، باید از "خطای تداخل" پرهیز کرد. خطای تداخل به این موضوع اشاره دارد که چنانچه به طور فرض در یک دوره ٦٠ روزه تصمیم به ارایه دو چاشنی به بازار دارید، بهتر است این دو پیشهاد با فاصله قابل قبول از هم ارایه شود، نه این که بلافاصله پس از اتمام دوره چاشنی اول، اقدام به ارایه دومی کنید.
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری 1403 انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم مسعود پزشکیان سعید جلیلی مناظره انتخاباتی ایران علیرضا زاکانی قالیباف انتخابات محمدباقر قالیباف حمید نوری
هواشناسی ریزش معدن معدن تهران پلیس راهور سازمان هواشناسی شهرداری تهران جاده چالوس سیل سیاست وزارت بهداشت قتل
سهام عدالت مسکن حقوق بازنشستگان قیمت خودرو قیمت طلا خودرو قیمت دلار دولت سیزدهم ایران خودرو همستر کامبت بورس بازار خودرو
تلویزیون رسانه ملی اسدالله یکتا حج سینمای ایران سریال کربلا موسیقی عید غدیر سینما دفاع مقدس کتاب
هوش مصنوعی وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی ایکس
رژیم صهیونیستی اسرائیل روسیه غزه آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین چین حزب الله لبنان ترکیه جنگ اوکراین
یورو 2024 فوتبال پرسپولیس استقلال تیم ملی انگلیس سپاهان مس رفسنجان جام ملت های اروپا باشگاه پرسپولیس جام حذفی لیگ برتر یورو
اینترنت مرگ گوگل اپل ناسا تلگرام سامسونگ ایلان ماسک فیبرنوری
قهوه کاهش وزن دیابت مغز ویتامین سنگ کلیه میگرن