جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
روابط عمومی معنایی؛ دستاورد فنآوریهای ارتباطی
تحولات شتابناک در عرصههای فنآوری، جهانی شدن و روابط عمومی، وضعیت جدیدی را پیش روی ما گذاشته است که به ناچار از روابط عمومی الکترونی به سوی روابط عمومی سمانتیک(معنایی) گام برمیداریم.
در وب ۱ کاربران مصرفکننده اطلاعاتی هستند که توسط فرستنده عرضه میشود. در وب ۲ کاربران نیز اطلاعات خود را میتوانند به نمایش بگذارند و پدیدههایی مثل ویکی پدیا، یوتیوپ وآر.اس .اس متولد میشوند.
اما در وب ۳ علاوه براینها، نرمافزارهای عامل (اجنتها) برای کاربران تصمیمگیری میکنند و مثل یک دستیار شخصی عمل میکنند. در واقع وارد حوزه معنایی و اتنولوژی و هستی شناسی میشوند. از این پس با وب معنایی، شاهد روزنامهها و روابط عمومیهای معنایی خواهیم بود. اتنولوژی وب معنایی مبتنی بر حجم فزاینده اطلاعات موجود در فضای مجازی است. در این فضا براساس دادههای شخصی کاربران و اطلاعات جمعی، وب میتواند برای هر خواستهای از خواستههای کاربران برنامهریزی کند!
ازاین پس مثلا برای تبلیغات بگویید چه چیزی را میخواهید تبلیغ کنید تا وب بگوید در چه رسانهای، با چه هزینهای و...تبلیغ کنید. در هر حال از امروز باید با موضوع روابط عمومی الکترونی خداحافظی کرد و به روابط عمومی سمانتیک سلام داد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه ایران روسیه مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت سیزدهم روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت
سلامت یسنا آتش سوزی قوه قضاییه تهران بارش باران پلیس شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش فضای مجازی
قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار خودرو بازار خودرو دلار سایپا بانک مرکزی ایران خودرو
نمایشگاه کتاب سریال کتاب مسعود اسکویی تلویزیون سینما سینمای ایران دفاع مقدس موسیقی
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس نوار غزه چین اوکراین ترکیه انگلیس نتانیاهو ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ
هوش مصنوعی تماس تصویری گوگل اپل آیفون همراه اول تبلیغات اینستاگرام ناسا
خواب بیمه فشار خون کبد چرب کاهش وزن دیابت