دوشنبه, ۱۵ بهمن, ۱۴۰۳ / 3 February, 2025
بررسی میزان رضایت مراجعین مراکز بهداشتی درمانی شهری از ارائه خدمات درمانی
مراجعین به مراکز بهداشتی درمانی از طبقات مختلف اجتماعی میباشند و زمانی جهت دریافت خدمات درمانی مراجعه میکنند که سلامتی آنها مورد تهدید قرار میگیرد و مایل هستند که مشکل مراجعین آنها توسط کارکنان مراکز کاملاً درک شود. ئرک مشکل مراجعبن سبب فراهم آوردن رضایت آنان میشود.
اندازهگیری میزان رضایت مددجویان میتواند موجب مشخص شدن عوامل رضایت و یا نارضایتی شود.
تأمین زضایت ممدجویان تأثیر مثبتی در نگرش و رفتارهای آنان نسبت به مراکز پدید میآورد در این رابطه شاهسوند بیان میدارد که انسانها نیازهائی دارند که اگر برآورده نشود برای ادامه حیات با مشکل روبهرو میشوند و گاهی هم زندگی غیرممکن میگردد. پاسخ گوئی به نیازها و ارضا آنها احساسا آرامش و ایمنی را سبب میشود هرقدر شرایط برای پاسخگوئی مساعدتر باشد ارضا نیازها کاملتر و رضایت حاصل شده عمیقتر خواهد بود.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
بررسی میزان رضایت مراجعین مراکز بهداشتی درمانی شهری از ارائه خدمات درمانی | application/pdf rezayat az marakeze darmani.pdf 174 KB |
دانلود |
دکتر فریده یغمائی
دکتر سعاد محفوظپور
قاسم رئیس اکبری
مهندس پرویز کمالی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست