چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
تبلیغات و گسترههای نوین
مفاهیمی که در گذشته پیرامون تبلیغات و بازاریابی در اذهان وجود داشت، با رواج نگرش های جدید و استراتژیک دگرگون شده است. در جهان امروز هدف از تبلیغ تنها نمی تواند در افزایش میزان فروش خلاصه شود و در واقع موضوع با اهمیت مسئولیت اجتماعی گسترده نوینی را پیش روی تولیدکنندگان و موسسات تبلیغاتی گشوده است. در تبلیغات جهان معاصر آگاه سازی مخاطبان اهمیت فراوانی دارد. در حالی که روزبروز بر وسعت دایره آگاهی پیام گیران افزوده می شود، شرکت های تبلیغاتی نمی توانند در محاسبات خود بر روی ناآگاهی مخاطبان حساب کنند.
مردم وقتی پیام های تبلیغاتی را با واقعیت هایی که آموخته اند در تقابل ببینند، بر خلاف نیات فرستندگان پیامهای بازارگانی عمل خواهند کرد. بنابراین عمل کردن به مسئولیت اجتماعی درحقیقت ضامن حیات موسسات تبلیغاتی است
عنوان | فایل | |
---|---|---|
تبلیغات و گستره?های نوین | application/pdf tabligh va gostarehaye novin.pdf 43 KB |
دانلود |
ماهنامه تدبیر
علی اکبر بابائی
فرانک جواهر دشتی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست