پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
تغییر نگرش؛ هدف مشترک روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی
روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد. به لحاظ ظهور علمی، جوانتر از تبلیغات و بازاریابی است که در روند پیدایش و رشد سازمانهای نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمانها با محیط درونی وبیرونی، مخاطبان، گروههای تاثیرگذار عمومی، ایفای کارکردهای اطلاعرسانی و اطلاعیابی و حفظ ارتباطات دوسویه و تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطبان و جلب اعتماد و توسعه مشارکت به عنوان یک فعالیت مدیریتی، پرچمی برافراشته دارد.
مدیریت سازمانها برای همگام شدن با تغییرات محیطی، نزدیک کردن نگرشهای مخاطبان با سازمان و متقابلا نزدیک کردن اقدامات و نگرشهای سازمان با مخاطبان و حفظ پویایی عینی سازمان ناگریز از داشتن روابط عمومی فعال و حرفهای و عملی هستند.
روابط عمومی با تبلیغات و بازاریابی هدف مشترک دارد و آن تغییر نگرش است. بهطوری که امروزه هر سه در محورهای زمانبندی و قالب از یکدیگر پیروی میکنند و در سالهای اخیر تبلیغات و بازاریابی برآن هستند که مفاهیمی که روابط عمومی در اذهان ایجاد کرده است را به ابزار متفاوت و زمینههایی دیگر تکرار کنند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل روز معلم معلمان رهبر انقلاب دولت مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم خلیج فارس حجاب شهید مطهری
تهران هواشناسی سلامت شهرداری تهران سیل پلیس قوه قضاییه آموزش و پرورش بارش باران سازمان هواشناسی قتل دستگیری
بانک مرکزی خودرو ارز قیمت دلار قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا دلار سایپا بازار خودرو کارگران تورم
مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی فیلم
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
غزه رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین آمریکا چین روسیه حماس نوار غزه عربستان اوکراین نتانیاهو
پرسپولیس استقلال فوتبال سپاهان تراکتور باشگاه استقلال لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه قهوه صبحانه بارداری