پنجشنبه, ۱۸ بهمن, ۱۴۰۳ / 6 February, 2025
نگاهی تیتروار به کارنامه اکبر عبدی
- جنجال بزرگ (سیاوش شاکری، ۱۳۶۳): گام های اول تثبیت
- مردی که موش شد (۱۳۶۴): تشکیل زوج هنری با حمید جبلی
- اجاره نشینها (داریوش مهرجویی، ۱۳۶۵): به یادماندنی و تحسین برانگیز
- ماموریت (حسن زندباف، ۱۳۶۵): هنوز راه درازی در پیش است
- گراند سینما (حسن هدایت، ۱۳۶۷): احترام برانگیز
- ای ایران (ناصر تقوایی، ۱۳۶۸): تماشایی و جاندار
- سفر جادویی(ابوالحسن داودی،۱۳۶۹): نقشی که تنها خودش می توانست بازی کند
- دزد عروسکها (محمدرضا هنرمند، ۱۳۶۸): درس بازی در شاخصه تیپ
- ریحانه (علیرضا رئیسیان، ۱۳۶۸): معمولی
- مادر (علی حاتمی، ۱۳۶۸): شاهکاری برای تمام دوران ها
- در آرزوی ازدواج (اصغر هاشمی، ۱۳۶۹): سوار بر موج شهرت
- مدرسه پیرمردها (علی سجادی حسینی، ۱۳۷۰): دوست داشتنی
- دلشدگان (علی حاتمی، ۱۳۷۰): نمایش مهارت در بازی اندامی
- ناصرالدین شاه اکتور سینما (محسن مخملباف، ۱۳۷۰): بازی درخشان در قاعده میمیک
- هنرپیشه (محسن مخملباف، ۱۳۷۱): استثنایی
- آرزوی بزرگ (خسرو شجاعی، ۱۳۷۳) : منحصر به فرد
- آدم برفی (داود میرباقری، ۱۳۷۳): تکرار ناپذیر
- پاکباخته (غلامحسین لطفی، ۱۳۷۴): در تعقیب و گریز با خمسه
- مرد آفتابی (همایون اسعدیان، ۱۳۷۴): کاش با جبلی زوج باقی می ماند
- شب روباه (همایون اسعدیان، ۱۳۷۵): هنوز قابل تامل
- عشق گمشده (سعید اسدی، ۱۳۷۵/۷۶): به جا و به دور از کلیشه
- افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی، ۱۳۷۶): کسی به یاد نمیآورد
- جنگجوی پیروز (مجتبی راعی، ۱۳۷۷): تیپ هایی که تنها او توان اجرایشان را دارد
- تارزن و تارزان (علی عبدالعلی زاده، ۱۳۷۹): سرآغاز سقوط
- دارا و ندار (فریدون حسن پور، ۱۳۷۹): کم اهمیت
- نان و عشق و موتور هزار (ابوالحسن داودی، ۱۳۷۹): بازگشت دوباره سلطان خنده
- کفشهای جیرجیرک دار من (شاپور قریب، ۱۳۸۱): بازی به عشق کودکان
- قاعده بای (احمدرضا معتمدی، ۱۳۸۴): همانی که باید باشد
- اخراجی ها (مسعود ده نمکی، ۱۳۸۵): تیپی در اندازه های شخصیت
- هدف اصلی (قدرت الله صلح میرزایی، ۱۳۸۵): دود از کنده بلند می شود
- گوشواره (وحید موساییان، ۱۳۸۵): کاش بازی نمی کرد
- دلداده (قدرت الله صلح میرزایی، ۱۳۸۶): قابل تحمل
- تسویه حساب (تهمینه میلانی، ۱۳۸۶): شیرین کننده مجاز
- کلاغ پر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۸۶): بازی خوب در فیلم بد
- اخراجی ها ۲ (مسعود ده نمکی، ۱۳۸۷): خوبی در یک بستر موهن
- کیش و مات (جمشید حیدری، ۱۳۸۷): چرا بازی کردی؟
- چشمک (جهانگیر جهانگیری، ۱۳۸۷): شوخی هایی که در قالب نقش ننشست
- افراطی ها (جهانگیر جهانگیری، ۱۳۸۸): کلیشه بازی با لهجه جواب نداد
- اخراجی ها ۳ (مسعود ده نمکی، ۱۳۸۹): حیف...!
- در شب عروسی(رحمان رضایی،۱۳۸۵): اجرایی فراتر از متن
- بازم مدرسم دیر شد: نوستالژی دوران کودکی
- امام علی (ع) (داود میرباقری، ۱۳۷۰): کاش نقش ولید را رد نمی کرد
- راه سوم (قاسم جعفری، ۱۳۷۷): هنوز از نفس نیفتاده بود
- زیر آسمان شهر (سری سوم، مهران غفوریان، ۱۳۸۱): هفت قسمتی که ادامه نیافت
- معصومیت از دست رفته(داود میر باقری، ۱۳۸۴): بازی درخشان در یک برداشت
- در چشم باد(مسعود جعفری جوزانی،۱۳۸۸): آیا این همان عبدی کمدی های نازل است!
- شوق پرواز(یدالله صمدی،۱۳۹۰): موفق در تلویزیون ، ناکام در سینما
- گل یا پوچ( جواد افشار، ۱۳۸۶): نتیجه اجرای بدون فیلمنامه عمیق
- جابر بن حیان( جواد افشار،۱۳۸۷): بازی تئاتری در میزانسن تلویزیونی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست