دوشنبه, ۲۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 10 February, 2025
مجله ویستا
عصر دوم رسانهها
![عصر دوم رسانهها](/mag/i/4/0r356.jpg)
مترجم : صالحیار - غلامحسین
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۴/۱۹
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۹۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۷۰۷-۳۸-۶
در این کتاب طی ده فصل, تحولات فنآوری جدید ارتباطی در پرتو تئوریهای فرهنگی و اجتماعی با نگاهی نقادانه و به منظور ارزیابی روابط انسان و ماشین بررسی میشود .در این کتاب, مولف با مطرح ساختن تئوریهای فرامدرنیسم مرتبط با رسانههای جدید, مقوله کثرتگرایی فرهنگی را شرح و تفسیر میکند ;سپس تحلیلی از دیدگاههای نظریهپردازانی چون((بودریارد)), ((لیوتار)), ((هابرماس)), ((هاراوی)) و ((کاتاری)) به دست میدهد .عناوین برخی فصلهای کتاب عبارتاند از :((عصر دوم رسانهها)), ((واقعیت بالقوهی پست مدرن)), ((پست مدرنیسم و سیاستهای چند گانگی فرهنگی)), ((شیوهی اطلاعرسانی و پست مدرنیسم)) و ((سیاست در شیوهی اطلاعرسانی)) . این کتاب برای دانشجویان رشتههای ارتباطات, مطالعات فرهنگی و جامعهشناسی منتشر شده است .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست