دوشنبه, ۱۵ بهمن, ۱۴۰۳ / 3 February, 2025
مجله ویستا
بازاریابی الکترونیک: راهنمایی برای مدیران در کشورهای در حال توسعه
مترجم : فنایینجفآبادی - محمدعلی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۳/۰۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : JF۵۴۱۵/۱۲۶۵/ب۲۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۸-۰۸۲-۰
نوشتار حاضر مشتمل بر کلیاتی در باب استفاده از اینترنت برای انجام فعالیتهای تجاری است .کتاب با تعاریف و کلیاتی درباره شبکه جهانی وب و امکانات موجود در این شبکه آغاز شده, در پی آن, مولف به اختصار درباره روشهای بهرهگیری از این امکانات توضیح داده است . در ادامه نیز با اشاره به فواید, معایب و هزینههای اینترنت, نمونههای مختلفی از فروشگاههای مجازی معرفی شده است .سیستمهای پرداخت, ایجاد یک جایگاه بازرگانی, فرصتها و موانع تجارت الکترونیک, عوامل اصلی موفقیت وب سایتهای تجاری از دیگر مباحث کتاب است .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست