پنجشنبه, ۱۱ بهمن, ۱۴۰۳ / 30 January, 2025
مجله ویستا
تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۸۷، اسفند ۱۳۸۷
▪ شیوه نگارش مقاله برای نشریه تعلیم و تربیت استثنایی: ص ۱
▪ نقش فعالیتهای گروهی فوق برنامه بر سازگاری روانی اجتماعی دانش آموزان استثنایی استان گیلان / محمدعلی اوتارینیا: ص ۳
▪ مقایسه شیوههای فرزندپروری والدین و توانایی نوشتن در دانش آموزان دختر با نارسایی نوشتن و عادی پایه چهارم / طاهره بهمنی: ص ۱۴
▪ آموزش والدین کودکان دارای در خودماندگی / حمیده سلیمانی: ص ۲۲
▪ اشتغال و کاریابی فارغالتحصیلان کمتوان ذهنی / علی رضااحمدی: ص ۳۷
▪ اختلال استرس پس از آسیب / دکتر مهرناز کمیجانی: ص ۴۷
▪ غربالگری اختلالهای شنیداری / امیرعباس ابراهیمی ص ۵۳
▪ اهمیت مشارکت والدین دانشآموزان دارای نیازهای ویزه در فعالیتهای مدرسه / هایده بهبودی: ص ۶۵
▪ طرح انشاء خورشیدی در کاهش مشکلات نوشتاری ( انشایی ) دانش آموزان کمتوان ذهنی / سیمین آزاد: ص ۷۱
▪ آموزش گوش دادن به کودکان درخودمانده / پل مادوئل؛ مترجم: مهدی منوچهری: ص ۷۸
▪ شاخصهای انتخاب و خرید تجهیزات برای مدارس / هوشنگ امیری ابیانه ، سیدمحمد فاطمی ، احمد نعمتی: ص ۸۸
▪ مروری بر مقالهها / شهناز شیبانی: ص ۹۳
▪ چکیده پایاننامه / سیده طاهره سیدی: ص ۹۶
▪ معرفی کتاب / امیره امیری: ص ۹۸
▪ سازمانهای مردم نهاد فعال در زمینه معلولان: ص ۱۰۰
▪ نقش فعالیتهای گروهی فوق برنامه بر سازگاری روانی اجتماعی دانش آموزان استثنایی استان گیلان / محمدعلی اوتارینیا: ص ۳
▪ مقایسه شیوههای فرزندپروری والدین و توانایی نوشتن در دانش آموزان دختر با نارسایی نوشتن و عادی پایه چهارم / طاهره بهمنی: ص ۱۴
▪ آموزش والدین کودکان دارای در خودماندگی / حمیده سلیمانی: ص ۲۲
▪ اشتغال و کاریابی فارغالتحصیلان کمتوان ذهنی / علی رضااحمدی: ص ۳۷
▪ اختلال استرس پس از آسیب / دکتر مهرناز کمیجانی: ص ۴۷
▪ غربالگری اختلالهای شنیداری / امیرعباس ابراهیمی ص ۵۳
▪ اهمیت مشارکت والدین دانشآموزان دارای نیازهای ویزه در فعالیتهای مدرسه / هایده بهبودی: ص ۶۵
▪ طرح انشاء خورشیدی در کاهش مشکلات نوشتاری ( انشایی ) دانش آموزان کمتوان ذهنی / سیمین آزاد: ص ۷۱
▪ آموزش گوش دادن به کودکان درخودمانده / پل مادوئل؛ مترجم: مهدی منوچهری: ص ۷۸
▪ شاخصهای انتخاب و خرید تجهیزات برای مدارس / هوشنگ امیری ابیانه ، سیدمحمد فاطمی ، احمد نعمتی: ص ۸۸
▪ مروری بر مقالهها / شهناز شیبانی: ص ۹۳
▪ چکیده پایاننامه / سیده طاهره سیدی: ص ۹۶
▪ معرفی کتاب / امیره امیری: ص ۹۸
▪ سازمانهای مردم نهاد فعال در زمینه معلولان: ص ۱۰۰
تعلیم و تربیت استثنائی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست