پنجشنبه, ۱۱ بهمن, ۱۴۰۳ / 30 January, 2025
مجله ویستا


تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۸۷، اسفند ۱۳۸۷


▪ شیوه نگارش مقاله برای نشریه تعلیم و تربیت استثنایی: ص ۱
▪ نقش فعالیت‌های گروهی فوق برنامه بر سازگاری روانی اجتماعی دانش آموزان استثنایی استان گیلان / محمدعلی اوتاری‌نیا: ص ۳
▪ مقایسه شیوه‌های فرزندپروری والدین و توانایی نوشتن در دانش آموزان دختر با نارسایی نوشتن و عادی پایه چهارم / طاهره بهمنی: ص ۱۴
▪ آموزش والدین کودکان دارای در خودماندگی / حمیده سلیمانی: ص ۲۲
▪ اشتغال و کاریابی فارغ‌التحصیلان کم‌توان ذهنی / علی رضااحمدی: ص ۳۷
▪ اختلال استرس پس از آسیب / دکتر مهرناز کمیجانی: ص ۴۷
▪ غربالگری اختلال‌های شنیداری / امیرعباس ابراهیمی ص ۵۳
▪ اهمیت مشارکت والدین دانش‌آموزان دارای نیازهای ویزه در فعالیت‌های مدرسه / هایده بهبودی: ص ۶۵
▪ طرح انشاء خورشیدی در کاهش مشکلات نوشتاری ( انشایی ) دانش آموزان کم‌توان ذهنی / سیمین آزاد: ص ۷۱
▪ آموزش گوش دادن به کودکان درخودمانده / پل مادوئل؛ مترجم: مهدی منوچهری: ص ۷۸
▪ شاخص‌های انتخاب و خرید تجهیزات برای مدارس / هوشنگ امیری ابیانه ، سیدمحمد فاطمی ، احمد نعمتی: ص ۸۸
▪ مروری بر مقاله‌ها / شهناز شیبانی: ص ۹۳
▪ چکیده پایان‌نامه / سیده طاهره سیدی: ص ۹۶
▪ معرفی کتاب / امیره امیری: ص ۹۸
▪ سازمان‌های مردم نهاد فعال در زمینه معلولان: ص ۱۰۰
تعلیم و تربیت استثنائی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)