چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا

هفت کلید طلایی برای پولدار شدن


هفت کلید طلایی برای پولدار شدن
آیا بازاریابی شما در حال حاضر سودآور است؟ آنقدر سودآور كه بتوانید به یك تعطیلات سالانه بروید، البته با ماشین، یا اینكه سرمایه كافی برای پرداخت شهریه كالج فرزند خود را به دست آورید؟آیا تعجب می‌كنید از اینكه می‌توان نسخه‌ای قدرتمند برای بازاریابی اینترنتی نوشت و با مشتریان بالقوه در تماس بود؟ اكنون می‌توانید تمامی مشتریان و محصولات فروشی مورد نیاز خود را جذب كنید.نكات زیر شما را در تسهیل خدمات تجاری یاری می‌رساند:
۱) اطمینان حاصل كنید كه رزومه شما تحت نام خودتان باشد. مشتریان بالقوه توجهی به حروف اختصاری بعد از نام شما ندارند، بلكه خدماتی كه شما می‌توانید در اختیارشان بگذارید برای آنها اهمیت دارد.
۲) بهتر است اطلاعات تجاری خود را به‌طور مختصر و مفید در یك كتاب الكترونیكی قرار دهید. امروزه زندگی افراد به قدری پرمشغله است كه وقت كافی برای خواندن داستان‌ها و اطلاعات بسیار طولانی را ندارند و ترجیح می‌دهند اطلاعات را به طور آسان و سریع كسب كنند.
۳) یك پرونده برای مشتریان و بازدیدكنندگان خود تهیه كنید. اطلاعاتی كه لازم است در مورد بازدیدكنندگان وب‌سایت خود كسب كنید عبارتند از از اینكه آیا بازدیدكنندگان شما به اینترنت دسترسی دارند؟ اكثر آنان در طیف زنان هستند یا مردان؟ در چه گروه سنی قرار دارند؟ سوالات مورد نظر آنها چیست؟
۴) فهرستی از نكات كوتاه و مقالات تهیه كرده و هر دو هفته یكبار آنها را به‌طور رایگان برای لیست كاربران خود ارسال كنید. پس از مدتی كاربران با شیوه كار شما آشنا شده و به خاطر می‌آورند كه در این راه چقدر به آنها كمك كرده‌اید و همچنین شما را به عنوان كارشناسی دانا و فهیم در حوزه اقتصادی خود می‌دانند. نوشتن مقالات همانند پس‌انداز پول در بانك است. شما می‌توانید یك مقاله را به چهار مقاله تبدیل كنید و از آنها در وب‌سایت خود استفاده كنید. هنگامی كه كاربران مقالات شما را بخوانند و از ایده شما خوششان بیاید، حتما در وب‌سایت شما عضو خواهند شد.
۵) مقالاتتان را به وب‌سایت‌ها و كتاب‌های راهنمای پرخواننده ارائه دهید. این امر صرفا به نیم ساعت در روز یا حدود چهار ساعت در هفته نیاز دارد. پس از گردآوری ۱۰ مقاله، شما بازار را به تسخیر درمی‌آورید. وقتی افراد مقالات شما را در سایتی ملاحظه می‌كنند، ممكن است از آنها در وب‌سایت شخصی و وبلاگ خود استفاده كنند و این راهی برای جاودان ماندن نام شما برای سال‌های پیاپی است.
۶) ارائه مقالات را به دستیاری مثل مربی بازاریابی اینترنتی خود واگذار كنید. هزینه پنج ساعت بازاریابی اینترنتی در هر هفته كه ارسال دو مقاله به حدود پنجاه وب‌سایت را شامل می‌شود برای میزان بالغ بر ۵۰۰۰ دلار فروش در هر ماه، فقط ۵۰ دلار است.
۷) اگر كاربران زیادی جذب وب‌سایت شما نمی‌شوند، در طراحی صفحه خانگی و خدمات خود بازبینی كنید.
حرفه خود را با صرف كمترین هزینه و وقت، ملموس‌تر كنید.
منبع : روزنامه هم‌میهن