دوشنبه, ۱۵ بهمن, ۱۴۰۳ / 3 February, 2025
مجله ویستا


طراحی الگوی مفهومی طبقه‌بندی و اولویت‌بندی تحقیقات تجارت الکترونیکی


تاریخ نشر : ۸۴۰۸۰۹
تیراژ : ۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۲۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۴۶۹-۱۶۰-۱
رده دیویی : ۳۸۱.۱۴۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران

در این تحقیق، تلاش بر آن بوده است تا الگویی برای نظام‌مندی تحقیقات تجارت الکترونیکی متناسب با شرایط روز ایران و قالب مدل برنامه‌ریزی استراتژیک، طراحی گردد. بر این اساس، برخی از اجزای مدل، ماهیت هدف، برخی ماهیت تحلیل عوامل موفقیت، برخی ماهیت استراتژی و نهایتا بخشی از مدل نیز ماهیت برنامه‌ی عملیاتی دارد. گفتنی است، پس از طراحی الگوی اولیه، طی نظرخواهی از خبرگان مبنی بر تغییر مدل، شاخص‌ها و عوامل موثر بر اولویت‌بندی موضوعات تحقیق، شناسایی و بر اساس آن، موضوعات مختلف، اولویت‌بندی شد. بر مبنای اولویت حاصل و محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای سال‌های برنامه، طبقات مختلف تحقیقات تجارت الکترونیکی در بین سال‌های اول تا پنجم، توزیع گردیده است.