جمعه, ۱۹ بهمن, ۱۴۰۳ / 7 February, 2025
مجله ویستا
راههای ساده برای شادکردن مشتری
نویسنده : باترا - پرومود
مترجم : یکتایی - طوبی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۹/۱۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۵/۳۳۵/ب۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۵۷-۶۸-۱
این کتاب حاوی دستورالعملها و راهکارهایی است به منظور عرضه و فروش و خدمات با هدف جلب رضایت مشتری که در قالب 18 دستورالعمل سامان یافته که بدین قرارند: خود را به جای مشتری بگذارید؛ مشتری ارباب است؛ سود در مشتری است و بقیه هر چه هست زاید است؛ مشتری یعنی کار, کار یعنی مردم, مردم مشتری هستند؛ هدف از کسب و کار جلب مشتری است؛ با مشتریان خود ارتباط مستمر برقرار کنید؛ بهترین خدمات را در اختیار آنها قرار دهید؛ کسب و کار بر حول محور مشتری؛ سیاست و خط مشی خود را بر حول محور مشتری بنا کنید؛ به مشتری بهترین خدمات را ارائه دهید؛ در مقابل مسائل مشتری پاسخگو باشید؛ به خاطر مشتری مبارزه کنید, بجنگید, رقابت کنید؛ به خواستههای مشتری گوش بدهید؛ با مشتری دیدار کنید؛ مشتری باید درباره رفتار کارکنان اظهار نظر کند؛ مشکلات مشتری را سریع حل کنید؛ مشتری ناراضی بهترین معلم است؛ گاهی واجب است با مشتری مخالفت کنید.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست