جمعه, ۱۹ بهمن, ۱۴۰۳ / 7 February, 2025
مجله ویستا


راه‌های ساده برای شادکردن مشتری


راه‌های ساده برای شادکردن مشتری
نویسنده : باترا - پرومود
مترجم : یکتایی - طوبی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۹/۱۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۵/۳۳۵/ب۲ر۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۷۵۷-۶۸-۱

این کتاب حاوی دستورالعمل‌ها و راه‌کارهایی است به منظور عرضه و فروش و خدمات با هدف جلب رضایت مشتری که در قالب 18 دستورالعمل سامان یافته که بدین قرارند: خود را به جای مشتری بگذارید؛ مشتری ارباب است‌؛ سود در مشتری است و بقیه هر چه هست زاید است‌؛ مشتری یعنی کار, کار یعنی مردم, مردم مشتری هستند؛ هدف از کسب و کار جلب مشتری است‌؛ با مشتریان خود ارتباط مستمر برقرار کنید؛ بهترین خدمات را در اختیار آن‌ها قرار دهید؛ کسب و کار بر حول محور مشتری‌؛ سیاست و خط مشی خود را بر حول محور مشتری بنا کنید؛ به مشتری بهترین خدمات را ارائه دهید؛ در مقابل مسائل مشتری پاسخگو باشید؛ به خاطر مشتری مبارزه کنید, بجنگید, رقابت کنید؛ به خواسته‌های مشتری گوش بدهید؛ با مشتری دیدار کنید؛ مشتری باید درباره رفتار کارکنان اظهار نظر کند؛ مشکلات مشتری را سریع حل کنید؛ مشتری ناراضی بهترین معلم است‌؛ گاهی واجب است با مشتری مخالفت کنید.