دوشنبه, ۶ اسفند, ۱۴۰۳ / 24 February, 2025
مجله ویستا


اصول بازاریابی و خدمات


اصول بازاریابی و خدمات
نویسنده : لاولاک - کریستوفررایت - لورن
مترجم : تاج‌زاده‌نمین - ابوالفضل
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۸/۰۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۶۶۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۸۸۷۱/۵/ل۲ف‌لا۶
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۹-۷۲۰-۶

کتاب حاضر, برای دانشجویان مدیریت بازرگانی, مدیریت جهانگردی با گرایش بازاریابی و سایر رشته‌های مرتبط با آن به منزله منبعی برای درس بازاریابی خدمات تدوین شده این مباحث را شامل می‌شود' :مقصود از مطالعه خدمات چیست', 'شناخت فرآیندهای خدمات', 'تماس مشتری با سازمان‌های خدماتی', 'خدمات از دیدگاه مشتریان', 'بهره‌وری و کیفیت :دو روی یک سکه', 'اداره روابط و وفادار ساختن مشتری', 'اداره کردن شکایات و بهبود خدمات', 'جایگاه یابی و طراحی خدمات', 'افزودن ارزش از طریق عناصر تکمیلی محصول', 'طراحی سیستم‌های تحویل خدمات', 'قیمت و سایر هزینه‌های خدمات', 'آموزش مشتری و تبلیغات پیشبردی خدمات', 'ابزارهایی برای بازاریابان خدمات', 'توازن تقاضا و ظرفیت', 'مدیریت صف‌های انتظار و ذخیره جا 'و 'کارمندان خدمات : از استخدام تا نگه‌داری .'