چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
مزایای استفاده از سیستم CRM
۱)کاهش هزینه های خدمت رسانی و عملیاتی در سازمان
۲) یکپارچه سازی اطلاعاتی و عملیاتی بخش های خدمت رسان به مشتری در سازمان و نیز اطلاعات مشتری
۳) ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک در سطح سازمان
۴) افزایش دقت در ارائه خدمات و بهبود کیفیت آنها
۵) یکپارچه سازی فعالیتها و فرایندهای کاری با ابزارهای انتقال اطلاعات
۶) به روز رسانی پرونده مشتریان به صورتOn line
۷) دسترسی سریع به اطلاعات مشتری از طرف بخش های مجاز در سازمان
۸) یکپارچه سازی کانال های ارتباطی سازمان با بیرون جهت تسهیل و افزایش سطح ارتباطات
۹) ارزیابی عملکرد خود و سازمان خود و اتخاذ تصمیمات بهتر
http://zoka.blogfa.com/۸۶۰۵.aspx
منبع : مطالب ارسال شده
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست