چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
مزایای استفاده از سیستم CRM
۱)کاهش هزینه های خدمت رسانی و عملیاتی در سازمان
۲) یکپارچه سازی اطلاعاتی و عملیاتی بخش های خدمت رسان به مشتری در سازمان و نیز اطلاعات مشتری
۳) ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک در سطح سازمان
۴) افزایش دقت در ارائه خدمات و بهبود کیفیت آنها
۵) یکپارچه سازی فعالیتها و فرایندهای کاری با ابزارهای انتقال اطلاعات
۶) به روز رسانی پرونده مشتریان به صورتOn line
۷) دسترسی سریع به اطلاعات مشتری از طرف بخش های مجاز در سازمان
۸) یکپارچه سازی کانال های ارتباطی سازمان با بیرون جهت تسهیل و افزایش سطح ارتباطات
۹) ارزیابی عملکرد خود و سازمان خود و اتخاذ تصمیمات بهتر
http://zoka.blogfa.com/۸۶۰۵.aspx
منبع : مطالب ارسال شده
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
روز معلم معلمان ایران رهبر انقلاب بابک زنجانی دولت مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم حجاب شورای نگهبان رسانه
تهران شهرداری تهران هواشناسی سیل آموزش و پرورش پلیس قوه قضاییه سلامت سازمان هواشناسی دستگیری شورای شهر تهران شهرداری
قیمت دلار خودرو قیمت خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو سایپا چین دلار قیمت طلا بازار خودرو تورم
مسعود اسکویی تلویزیون فضای مجازی سریال سینما دفاع مقدس سینمای ایران فیلم موسیقی تئاتر نون خ رسانه ملی
دانشگاه علوم پزشکی
رژیم صهیونیستی اسرائیل آمریکا فلسطین غزه جنگ غزه حماس نوار غزه روسیه عربستان اوکراین ترکیه
فوتبال استقلال پرسپولیس رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا سپاهان تراکتور باشگاه استقلال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال لیگ برتر
وزیر ارتباطات تبلیغات همراه اول اینستاگرام اپل ناسا نخبگان گوگل ویروس ماه
دیابت کاهش وزن داروخانه مسمومیت بیماری خواب پرستار بارداری