شنبه, ۱۱ اسفند, ۱۴۰۳ / 1 March, 2025
مجله ویستا


مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای (با نگرش خردگرا)


مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای (با نگرش خردگرا)
نویسنده : یزدانی - مسلم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۱۰/۱۳
رده دیویی : ۳۸۱.۱۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۶۸/غ۷م۴
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۰۱۱-۳۱-۸

در این کتاب سعی شده با استفاده از تحلیل‌های اقتصاد خزر, مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیان و بررسی گردد. مباحث کتاب عبارت‌اند از: 'توزیع کارآمد کالاها و خدمات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای', 'فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نظام توزیع در اقتصاد ایران', 'نگاهی به سیر توسعه تولید و مصرف با شکاف نظام توزیع سنتی و مدرن', 'مدل‌های اساسی رفتار مصرف کننده', 'اثر جانشینی و درآمدی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای', 'تاثیرگذاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای بر اضافه رفاه مصرف کنندگان', 'فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نظام قیمت', 'نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اشتغال', 'نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تخصیص منابع', 'مدیریت بازاریابی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای', 'استراتژی تهیه و تامین کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای' و 'تمرکز یا عدم تمرکز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای'.