سه شنبه, ۱۴ اسفند, ۱۴۰۳ / 4 March, 2025
مجله ویستا
نظامنامه فعالیتهای اجتماعی دانشآموزان
تاریخ نشر : ۸۴۱۲۱۰
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۷۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۸۵-۷۰۴-۲
رده دیویی : ۳۷۹.۵۵
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : عابدینی - احمد
نویسنده : اصغرزاده - توحید
نوشتار حاضر از یک مقدمه، پنج بخش و هشت فصل، تشکیل شده است. بخش نخست، شامل تعریف فعالیتهای اجتماعی، قلمرو فعالیتهای اجتماعی، اهداف تدوین نظامنامه، اهمیت و ضرورت تدوین نظامنامه و اصول و سیاستهای تدوین آن، نیز ساختار نظامنامه و سازمانهای معین در فعالیتهای اجتماعی است. در بخش دوم، مبانی نظری فعالیتهای اجتماعی در چهار فصل مطرح گردیده که عبارتاند از: مبانی تعلیم و تربیت و مهارتهای زندگی، روشهای تقویت مهارتهای اجتماعی دانشآموزان، فعالیتهای اجتماعی در کتب و منابع پژوهشی و تشکلهای دانشآموزی و نظامهای فوقبرنامه در تعدادی از کشورها. در بخش سوم به مستندات قانونی فعالیتهای اجتماعی، و اهمیت جایگاه و قانونی بودن فعالیتهای اجتماعی در عرصهی اجتماعی و تعلیم و تربیت، اشاره شده است. بخش چهارم، مربوط به مراجع قانونی و برنامههای عملیاتی است که در آن به ماموریتهای آموزش و پرورش برای آموزش مهارتهای اجتماعی، اهداف کیفی برنامهها و فعالیتهای اجتماعی دانشآموزان، مراجع قانونی برنامهها و فعالیتها، فرآیند اجرای برنامهها و فعالیتهای اجتماعی و مدلهای اجرایی برنامهها و فعالیتهای اجتماعی دانشآموزان اشاره میشود. بخش پایانی کتاب نیز به معرفی برنامههای حوزهها و سازمانهای معین در تصمیمگیریها اختصاص یافته است.
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۲۷۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۸۵-۷۰۴-۲
رده دیویی : ۳۷۹.۵۵
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : عابدینی - احمد
نویسنده : اصغرزاده - توحید
نوشتار حاضر از یک مقدمه، پنج بخش و هشت فصل، تشکیل شده است. بخش نخست، شامل تعریف فعالیتهای اجتماعی، قلمرو فعالیتهای اجتماعی، اهداف تدوین نظامنامه، اهمیت و ضرورت تدوین نظامنامه و اصول و سیاستهای تدوین آن، نیز ساختار نظامنامه و سازمانهای معین در فعالیتهای اجتماعی است. در بخش دوم، مبانی نظری فعالیتهای اجتماعی در چهار فصل مطرح گردیده که عبارتاند از: مبانی تعلیم و تربیت و مهارتهای زندگی، روشهای تقویت مهارتهای اجتماعی دانشآموزان، فعالیتهای اجتماعی در کتب و منابع پژوهشی و تشکلهای دانشآموزی و نظامهای فوقبرنامه در تعدادی از کشورها. در بخش سوم به مستندات قانونی فعالیتهای اجتماعی، و اهمیت جایگاه و قانونی بودن فعالیتهای اجتماعی در عرصهی اجتماعی و تعلیم و تربیت، اشاره شده است. بخش چهارم، مربوط به مراجع قانونی و برنامههای عملیاتی است که در آن به ماموریتهای آموزش و پرورش برای آموزش مهارتهای اجتماعی، اهداف کیفی برنامهها و فعالیتهای اجتماعی دانشآموزان، مراجع قانونی برنامهها و فعالیتها، فرآیند اجرای برنامهها و فعالیتهای اجتماعی و مدلهای اجرایی برنامهها و فعالیتهای اجتماعی دانشآموزان اشاره میشود. بخش پایانی کتاب نیز به معرفی برنامههای حوزهها و سازمانهای معین در تصمیمگیریها اختصاص یافته است.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست