دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
مجله ویستا
شیوههای ساده خوشحال کردن مشتری و مدیریت فروش
نویسنده : اسماعیلپور - مجید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۰۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۲۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۴۱۵/۳۳۵/فلا۱۵
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۵۴۳-۶۰-۶
کتاب حاضر شامل دو بخش است. در بخش اول, روشهای ساده خوشحال کردن مشتری به فروشندگان آموزش داده میشود. در بخش دوم, کارفرمایان میآموزند که چگونه عملیات فروش را برنامه ریزی, سازماندهی, هدایت و کنترل کنند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی رئیسی سقوط بالگرد رئیسی ایران بالگرد سقوط بالگرد شهادت دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی
هلال احمر سردار رادان پلیس فتا تهران هواشناسی سیل مشهد بارش باران آموزش و پرورش سلامت پلیس سازمان هواشناسی
بورس قیمت خودرو خودرو دلار قیمت دلار یارانه بازار خودرو ایران خودرو حقوق بازنشستگان قیمت طلا مالیات مسکن
سینما تلویزیون سینمای ایران شعر لیلا حاتمی زری خوشکام نمایشگاه کتاب علی حاتمی کتاب فیلم
قرآن دانش بنیان
روسیه ولادیمیر پوتین رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل آمریکا فلسطین جنگ غزه حماس چین اوکراین لبنان
فوتبال ابراهیم رییسی پرسپولیس استقلال لیگ برتر انگلیس لیگ برتر لیگ برتر ایران فدراسیون فوتبال بازی تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا
سامسونگ موبایل ناسا هوش مصنوعی اپل فناوری اینترنت نمایشگاه ایران هلث آیفون
سرطان آلزایمر استرس سازمان غذا و دارو افسردگی کاهش وزن دیابت ویتامین