جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 31 January, 2025
مجله ویستا
تعیین و اولویتبندی بازارهای هدف صادرات پوشاک ایران
نویسنده : گرجی - ابراهیماسدی - مرتضیفهیمیفر - جمشید
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۱۲
رده دیویی : ۳۸۲.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۳۳
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۹۹۴۰/فلا۹ف۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۶۹-۱۰۴-۰
کتاب حاضر با مروری بر ادبیات تجارت بینالمللی در زمینه 'مزیت نسبی' آغاز شده و در پی آن اطلاعاتی در خصوص تقسیمبندی بازار, مراحل زمانی ورود به بازار جهانی, اهمیت بازار هدف و عوامل تاثیرگذار بر انتخاب بازار هدف صادرات پوشاک فراهم آمده است .در ادامه توانمندیهای تولیدی و مزیت نسبی صنایع پوشاک کشور بررسی شده و با استفاده از شاخصهای مناسب اقتصادی, سیاسی, تجاری کشورهایی معرفی میشوند که از بازار مناسبتری برای صادرات پوشاک برخوردار هستند .پس از انتخاب نهایی بازارهای هدف صادراتی پوشاک, با استفاده از شاخصهایی چون سهم در بازار و استراتژیهای موجود و آتی تحلیلی از توانمندیهای رقبا در بازارهای هدف به دست داده میشود .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست