پنجشنبه, ۲۳ اسفند, ۱۴۰۳ / 13 March, 2025
مجله ویستا
مخاطبشناسی

مترجم : منتظرقائم - مهدی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۴/۱۰
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۴۸
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۷۵۷-۶۶-۹
مولف در این کتاب بر آن است با استفاده از پیشبینیهای مربوط به اضمحلال رسانههای جمعی و انقراض مخاطبان رسانهای, معنادار بودن و مناسبت داشتن مفهوم مخاطب را شرح و ارزیابی کند .وی همچنین شاخههای اصلی پژوهشهای مخاطب شناسانه, نیز مکاتب متعدد فکری درباره مخاطبان رسانهای را تشریح نموده است .مباحث کتاب بدین قرار است' :مفهومی با یک تاریخ', 'جایگاه مخاطب در نظریه و تحقیق', 'گونههای مختلف مخاطبان', 'مسائل برد رسانهای', 'اصول شکلگیری و استمرار مخاطبان', 'اعمال مخاطبان, کاربردای اجتماعی رسانهها', 'روابط ارتباط گران ـ مخاطبان', 'سیلان مخاطبان 'و 'آینده مفهوم مخاطب .'
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست