چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا


محیط رقابتی تجاری


تاریخ نشر : ۸۵۰۲۱۲
تیراژ : ۵۰۰۰
تعداد صفحه : ۴۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۶۶۱۹-۸-۰
شماره کنگره : ۸۵۲۱۲۰۸۲
رده دیویی : ۳۸۱
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : تالیف
نویسنده : معروفی - فخرالدین

نگارنده در این کتاب دلیل اهمیت رقابت تجاری در سطوح محلی، ملی و بین‌المللی را مطرح نموده است. هم‌چنین علاوه بر تعریف بازار علت تاثیر شرکت و دولت، و نیز رقابت بازار تجارت را تشریح کرده است. انواع ساختارهای تجاری، عوامل موثر بر تقاضا و عرضه، موجودی و قیمت‌گذاری دارایی، چگونگی افزایش رقابت‌های تجاری، حمایت دولت از مصرف کنندگان، کمک به تجارت جهانی، تشویق تجارت آزاد، و مزایای رقابتی از مباحث این کتاب هستند.