چهارشنبه, ۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 22 January, 2025
مجله ویستا
معیارهای کلیدی برای انتخاب ارائهدهنده حضور در وب (wwp)
به ارائهدهندگان حضور در وب (wwp)، ارائهدهندگان حضور اينترنتى (IPP) يا بهطور عامتر ارائهدهندگان خدمات اينترنتى (ISP) نيز گفته مىشود. |
wwp به ناشران وب سايتى اجازه حضور در شبکه را مىدهند. wwp را نبايد با ارائهدهندگان دسترسى به اينترنت (IAP) که به کاربران اجازه دسترسى به شبکه را مىدهند اشتباه کرد. تفاوت ميان wpp و IAP مانند تفاوت بين تهيه يک برنامه تلويزيونى و تماشاى آن برنامه است. |
بيشتر IAP اغلب wwp نيز هستند گرچه اين دو نوع خدمت کاملاً متفاوت مىباشند. |
شرکتى که تمام خدمات اينترنتى (از جمله محتوا) را ارائه مىدهد ISP ناميده مىشود. |
کاربران اينترنتى بايد به يک IAP محلى (گرچه اين IAP ممکن است وابسته به يک شرکت بينالمللى باشد) بهمنظور به حداقل رساندن هزينه ارتباطات متصل شوند. برعکس ناشرين وب سايتى مىتوانند از هر wwp در سراسر جهان استفاده نمايند. بسيارى از سايتهاى شرکتهاى اروپايى و آسيايى در wwpهاى آمريکايى ميزبانى مىشوند (جايىکه دستمزدها کم و دسترسى سريعتر است.) وقتى يک کاربر اينترنتى وب سايتى را مشاهده مىنمايد نمىداند که آن سايت در کجا ميزبانى مىشود. شرکتهايى که وب سايت خود را در ايالات متحده آمريکا به ثبت مىرسانند نام (domain) آنها با عباراتى مانند net , .org , .com. و ... ختم مىشود. ولى داشتن وب سايتى با پسوندهاى مذکور به اين معنى نيست که تمام اين سايتها در آمريکا ميزبانى مىشوند يا آن شرکت آمريکايى است. بهعبارت ديگر، پسوند، مليّت و موقعيت سرورها سه موضوع کاملاً مجزا از هم هستند. استفاده از يک IAP با عملکرد پايين اصلاً مناسب نيست و ميزبانى سايت بازرگانى يک شرکت توسط يک IAP با عملکرد پايين يک فاجعه است. زيرا مستقيماً بر کاربران بالقوه (از جمله مشتريان بالقوه) تأثير خواهد گذاشت. |
همچنین مشاهده کنید
- گروههای مذاکراتی
- هزینههای حضور در وب
- عناصر اصلی وبسایتهای مؤثر
- میزبان وبسایتها
- چکلیست برای اقدام
- سیستمهای پرداخت (۲)
- جوانب حقوقی
- ضعف و قوت شبکه
- ملاحظات مالی
- دانش تجربی ویژه فروش از راه دور
- سیستمهای پرداخت (۳)
- توضیحات ویژه در مورد بازارهای الکترونیک
- ابزار جستجو
- امنیت وب
- فرصتها و موانع تجارت الکترونیک
- دانش فنی مورد نیاز برای تبیین و اجرای یک راهبرد اینترنتی
- اینترنت
- بازاریابی فرد به فرد - مشترییابی انبوه
- بخشهایی از زنجیره ارزش بصورتonline
- سطوح فنی مختلف وب سایت
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست