ایران در جامجهانی تیم خوبی بوده یا فقط دو امتیاز گرفته؟
صحبتهای پژمان راهبر، بهنام مددی و محمد پالیزوان در ویدیوکست ورزش سه:- بعد از نبردن نیوزلند، انتقادات زیادی از تیم ملی انجام شد، چون همه انتظار برد داشتند اما بعد از بازی با بلژیک و تساوی مقابل این تیم همهچیز عوض شد. باید بپذیریم که تحلیلها همیشه مبتنی بر نتایج است.- موجی از احساس همیشه بر تحلیلها …