جمعه, ۲۹ تیر, ۱۴۰۳ / 19 July, 2024
مجله ویستا

راهکارهای تقویت و توسعه مهارت های ارتباطی در مدیران قسمت اول مهارت های ارتباط رودررو


راهکارهای تقویت و توسعه مهارت های ارتباطی در مدیران قسمت اول مهارت های ارتباط رودررو

هر یک از ما به عنوان فردی که سرپرستی کارکنان یک سازمان را برعهده داریم, هر روزه با کارمندان, ارباب رجوع, مسؤولان مافوق, همکاران و مردم عادی در زمینه فعالیت های سازمانی تماس داریم و به گفت و گو می نشینیم

هر یک از ما به عنوان فردی که سرپرستی کارکنان یک سازمان را برعهده داریم، هر روزه با کارمندان، ارباب رجوع، مسؤولان مافوق،‌ همکاران و مردم عادی در زمینه فعالیت‌های سازمانی تماس داریم و به گفت و گو می‌نشینیم. گفت و گو یک رویکرد ارتباطی مستقیم و رودررو می‌باشد که می‌‌بایست منطبق با قواعد آن اجرا شود. تنها در این صورت است که گفت و گوهای ما در پیشبرد فعالیت‌ها و تحقق هدف‌های سازمانی مؤثر واقع خواهد شد.

عنوان فایل
راهکارهای تقویت و توسعه مهارت‌های ارتباطی در مدیران - قسمت اول: مهارت‌های ارتباط رودررو application/msword
f8c6f44e6e76daf54420c6b0adffbfe0.doc
148 KB
دانلود

محمد رضا عباسی

کارشناس ارشد برنامه ریزی آموزشی

منابع:

- آذرنگ، عبدالحسین. شمه ای از اطلاعات و ارتباطات. تهران: نشر کتابدار. ۱۳۷۸.

- بولا.اچ. اس، ارزشیابی طرح و برنامه های آموزشی برای توسعه. ترجمه خدایار ابیلی، چاپ اول، تهران: موسسه بین المللی روش های آموزش بزرگسالان ،۱۳۷۵ .

- ساروخانی، باقر، جامعه شناسی ارتباطات، انتشارات اطلاعات ،چاپ اول ۱۳۶۷.

- طایفی، علی، «مقدمه ای بر توسعه منابع انسانی »، اطلاعات سیاسی _ اقتصادی.۱۳۷۰.

- عظیمی، محمد رضا .« انقلاب اطلاعاتی »، پیام پست و مخابرات، شماره دوم.۱۳۷۸

- محسنیان راد، مهدی، ارتباط شناسی(ارتباطات انسانی میان فردی ،گروهی ، جمعی). انتشارات سروش ،چاپ سوم، ۱۳۷۸.

- Advanced Design Approach for Personalized Training Interactive Tools.

- http://www.adaptit.org/files/ADAPT%۲۰methodology.pdf

- Carnevale. A.P, Schulz. E. " Return on investment: Accounting for training ". Training and development journal, ۴۴ (۷), ۱۹۹۰