چهارشنبه, ۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 22 January, 2025
تاثیرات مثبت وبلاگ برای شرکت ها
بیش از سه چهارم (۷۶٪) شرکت هایی که دارای وبلاگ هستند معتقدند که وبلاگ آن ها باعث شده وب سایتشان بیننده بیشتری داشته باشد و شرکتشان در رسانه ها بیشتر مطرح شود. حدود ۴۲ درصد نیز گفته اند که حداقل یکی از پست های وبلاگ بر روی شرکت یا نام تجاری محصولات تاثیر داشته است که این تاثیر در اکثر مواقع مثبت ارزیابی شده است.
این در حالی است که ۵۷٪ شرکت ها اعتراف کرده اند که راهنماهایی برای وبلاگ نویسی ندارند و ۶۳٪ گفتند که وبلاگ نویسی شرکتی را تنها برای حضور در جمع وبلاگ ها شروع کرده اند و نه با هدفی خاص.
پاسخگویان تفاوت های بسیاری در میزان ارسال مطلب به وبلاگ هایشان داشته اند: ۳۷٪ وبلاگ ها در طول روز یک یا چندبار به روز می شدند، ۳۹٪ در هفته حداقل دوبار به روز می شدند و ۲۴٪ نهایی نیز در هفته یک بار یا کمتر به روز می شدند.
با وجود تاثیر موفقیت آمیز وبلاگ نویسی برای شرکت ها، اکثریت پاسخگویان (۷۱٪) گفته اند که از میزان تعامل وبلاگهایشان راضی نیستند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست