شنبه, ۲۰ بهمن, ۱۴۰۳ / 8 February, 2025
مجله ویستا

نقش تجارت الکترونیکی در مدیریت زنجیرهٔ تأمین


نقش تجارت الکترونیکی در مدیریت زنجیرهٔ تأمین

تمرکز بنگاه ها بر زنجیره های تأمین برای کسب مزیت رقابتی از ویژگی خاص دهه های اخیر است

تمرکز بنگاه‌ها بر زنجیره‌های تأمین برای کسب مزیت رقابتی از ویژگی خاص دهه‌های اخیر است. از سوی دیگر پیشرفت‌های اخیر در فناوری‌های اطلاعاتی عامل دیگری است که فضای کسب و کار شرکت‌ها را به شدت تغییر داده است.

موضوع این مقاله دربارهٔ پتانسیل بالای تجارت الکترونیکی برای کمک در دستیابی به اهداف زنجیرهٔ تأمین است. این مقاله به‌طور خاص به بررسی تأثیر ابزارهای تجارت الکترونیکی بر دنبال کردن روابط مبتنی بر همکاری بیشتر با تأمین‌کنندگان آنها می‌پردازد. همچنین بیان می‌دارد که چگونه تجارت الکترونیکی از روابط مشارکتی‌تر در حوزه‌های اصلی زنجیرهٔ تأمین پشتیبانی می‌کند.

عنوان فایل
نقش تجارت الکترونیکی در مدیریت زنجیرهٔ تأمین application/pdf
naghsh tejarat electronic dar modiriat zanjire.pdf
243 KB
دانلود

محمد ناطق

پریسا یعقوبی