دوشنبه, ۲۸ خرداد, ۱۴۰۳ / 17 June, 2024
مجله ویستا

مدیران ناراضی


مدیران ناراضی

برخورد با مدیران همیشه عصبانی یا بداخلاق تجربه‌ای است که اکثر افرادی که مشغول فعالیت در حوزه‌های اداری هستند با آن روبه رو هستند. تحقیقات نشان می‌دهد در مدیریت توأم با عصبانیت …

برخورد با مدیران همیشه عصبانی یا بداخلاق تجربه‌ای است که اکثر افرادی که مشغول فعالیت در حوزه‌های اداری هستند با آن روبه رو هستند. تحقیقات نشان می‌دهد در مدیریت توأم با عصبانیت و خشم در سیستم ارتباطی کارفرما با کارمند، هر دو نفر نقش داشته و با شناخت شخصیت و کسب مهارت مدیریت‌های ارتباط با دیگران و مدیریت استرس به کنترل درآوردن اوضاع آسان می‌شود.

‌ بسیاری از افراد شیوه برخورد با مدیران را نمی‌دانند. باید توجه داشت که نباید با یک مدیر عصبانی همانگونه رفتار کرد که در مواقع خشم و عصبانیت با دوستان یا نزدیکان رفتار می‌شود.

‌ ارزیابی رفتار و شیوه عملکرد کاری در بهبود روابط کارفرما با کارمندان مؤثر خواهد بود.

‌ ریشه بسیاری از عصبانیت‌ها در مدیران، نارضایتی آنها از عملکرد کارگزاران است. قبل از واکنش نشان دادن به رفتارهای مدیر، کارمندان باید به عملکرد اجرایی و راندمان کاری شخصی خود توجه و عادلانه قضاوت کنند.

‌ گاهی اوقات ترک کردن محل کار برای مدت زمان کوتاه در بهبود روابط و فروکش شدن خشم مدیران مؤثر است.