جمعه, ۵ بهمن, ۱۴۰۳ / 24 January, 2025
بیل بورد
تابلوهای تبلیغاتی چند نوعند یكی آنهایی كه در مكانهای بزرگ مثل بزرگ راهها نصب میشوند كه عمدتا مستطیلی هستند دوم آنهایی كه در پیاده روها نصب میشوند كه چون فضای كمتری وجود دارد قطعشان عمودی است و سوم تابلوهایی كه در راهروها یا آسانسورها و ... نصب شده است. توجه داشته باشید كه قطع كار در نوع طراحی میتواند اثر داشته باشد مثلا در تابلوهای بزرگ كه به آنها بیل بورد هم میگویند احتیاج نیست كه حتما رنگهایی با كنتراست (تضاد) زیاد داشته باشیم. نكته دیگر این است كه ما در میادین یا پاركها تابلوهایی میبینیم كه خیلی حساب شده هم هستند ولی متاسفانه استفاده نادرست از قطع های متفاوت و هم استفاده از داربستهایی نامناسب تر باعث سردرگمی بیننده و از بین رفتن سلامت بصری آنها میشوند. نكته بعدی این است كه رساندن پیام در زمان كم ارزش زیادی دارد بخاطر همین موضوع نباید در پوسترها و تابلوهای تبلیغاتی از عناصر تصویری زیادی استفاده كرد، مخصوصا در بزرگراهها و مكانهای شلوغ ، چون كسی كه سوار ماشین است تا بیاید مفهوم تابلو را در آن شلوغی درك كند، عبور كرده و رفته است.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست