سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مجله ویستا
خلاقیت خلاقانه
علمای حاضر و ناظر علم تبلیغات معتقدند که خلاقیت بخش لاینفک و مهمی از این علم است. اما چه طور می توان در پایان کار مطمئن شد اثربخش ترین ایده به کار گرفته شده است. بخوانید افاضات برنهاردت، یکی از مدیران سابق شرکت مایدیسون اونو ( Madison Avenue ) را در این مورد:
در جایی آرام بریم استورم (Braintorm) کنید؛ بعضی ها صبح ها خلاق ترند و برخی دیگر شب ها. اما شاید مهمترین پیش نیاز برای بررخورداری از بیشترین تراوشات خلاقانه، بودن در جایی آرام و راحت باشد. چه بسا ایده های نویی که با استراتژی کمپین شما مطابقت ندارند چون با دستپاچگی طرح و به کارگرفته شده اند.
یک راست هدف را نشانه بگیرید؛ سرتان را با ایده های مختلف شلوع کنید، اما هرچه سریع تر آنها را جای خودشان بگذارید. ایده ها نباید تلمبار شوند، هر ایده می تواند برای یک رسانه خاص مناسب باشد. اگر قرار است برای یک کمپین کارهای متفاوتی انجام بدهید، بهتر است به هر ایده طرح شده بها بدهید و آن را جای خودش بگذارید.
توی ذوق نزنید؛ ایده بد وجود خارجی ندارد. شاید باورکردنی نباشد، اما ایده های خوب معمولا از ایده های بد بیرون می آیند. بعضی از افراد از این که تصور کنند ایده شان مورد تمسخر قرار خواهد گرفت، از طرح آن امتناع می ورزند.
ایده ها را بپرورانید؛ ایده ها را روی میز بریزید تا همه با آنها مشغول شوند. آنقدر با آنها بازی کنید تا یک آگهی تبلیغاتی خلاقانه از آنها بیرون بیاید. این کار به ایده پردازان انگیزه بیشتری برای ادامه کار می دهد.
شکم را سیر کنید؛ یکی از نیازهای اولیه انسان داشتن انرژی برای فعالیت است. شکم گرسنه مغز را هم از کار می انداخته و فکر را منحرف می کند.
سیاست درهای باز را اعمال کنید؛ به دیگران اطمینان دهید هر زمان که بخواهند می توانند چیزی به دانش شما اضافه کنند. در این صورت مشارکت در استراتژی شما بالا رفته و کار عمیق تری حاصل می شود.
ha-bananej.blogfa.com
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رافائل گروسی دولت سیزدهم اصفهان دولت مجلس شورای اسلامی رهبر انقلاب محمد اسلامی نیچروان بارزانی شورای نگهبان مجلس رئیس جمهور
تهران شهرداری تهران زلزله قتل پلیس دادگاه حجاب آموزش و پرورش قوه قضاییه فضای مجازی سلامت شهرداری
خودرو مالیات سایپا مسکن قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان بورس
نمایشگاه کتاب تلویزیون سینما دفاع مقدس سریال موسیقی تئاتر سینمای ایران نمایشگاه کتاب تهران کتاب صدا و سیما رسانه ملی
دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین حماس رفح جنگ غزه آمریکا روسیه چین نوار غزه اوکراین
پرسپولیس فوتبال استقلال ذوب آهن لیگ برتر لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران نساجی بازی رئال مادرید سپاهان جواد نکونام
اپل هوش مصنوعی سامسونگ ناسا سرطان مایکروسافت آیفون گوگل ایلان ماسک باتری فضا فضاپیما
بیماران خاص رژیم غذایی کاهش وزن بیمه زیبایی دندانپزشکی فشار خون