شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
آخرین مدل هیوندای ۲۰۰۸
پیشرانه و گیربکس
پیشرانه در نظر گرفته شده برای در «آرنجز» از نوع ۲ لیتری با تعداد ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بوده که به کمک یک سیستم سوپر شارژر توانایی تولید ۱۷۰ اسب بخار را دارد که برای خودرویی که از نظر جثه، بزرگ و تقریبا در حد اندازه های خودروهای «MPV» می باشد تا حدودی قابل قبول بوده که البته در صورتیکه سازنده نمونه ای از پیشرانه های ۶ سیلندر را نیز در ارائه این محصول ته تغاری خود می گنجانید، افزایش روز افزون فروش این خودرو قابل پیش بینی بود. گیربکس بکار گرفته شده در این خودرو با توجه به قدرت و نوع عملکرد پیشرانه از نوع ۵ سرعته اتوماتیک مجهز به سیستم «تیپترونیک» است که در صورت قرار دادن در حالت «تیپترونیک»، خودرو از شتاب اولیه و کشش ثانویه قابل قبولی برخوردار است. اما در حالت تمام اتوماتیک، سیستم انتقال قدرت کمی کند عمل می کند و در این حالت نیاز مبرمی به فشار بر روی پدال گاز است. مجموع چرخ و امکانات ایمنی کمپانی«هیوندای» برای افزایش چسبندگی و فرمان پذیری خودروی کانسپت خود، رینگ های ۷ پره آلومینیومی یک تکه ۱۹ اینچ را که در هنگام حرکت، زیبایی دو چندانی به اتومبیل می بخشد را درنظر گرفته که توسط لاستیک های ۲۲۵ ساخت کمپانی فرانسوی «میشلن»! (برای افزایش فروش خودرو و بازاریابی، کمپانی سازنده حتی استفاده از لاستیک های اروپایی را نیز راهکاری برای این مسأله می داند) احاطه می شوند. کارایی و عملکرد این خودرو به واسطه امکانات ایمنی که سازنده به آن افزوده است، تکامل یافته و از لحاظ استاندارد جاده ای و زیست محیطی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است. این امکانات ایمنی شامل مواردی چون: سیستم ترمزهای ضد بلوکه ABS همراه با سیستم هوشمند ضد لغزش و پایداری در پیچ ها، ترمز کمکی، سیستم کنترل فعال بدنه و سیستم کنترل های خودرو است.
نتیجه گیری نهایی
در پایان این مقاله باید اشاره داشت که آخرین محصول کمپانی کره ای «هیوندای» یعنی «آرنجز» از نظر سطح کیفی ظاهری و دینامیکی خودرو نهایت تلاش و زمان زیاد صرف آزمایشات به عمل آمده آن برای رسیدن به نیازها و خواسته های مشتریان صورت گرفته است. اما اینکه این خودرو به مارک سازنده اش که از محبوبیت چندانی برخوردار نیست، بتواند در بازار جهانی جای خود را تثبیت کند، جای بحث دارد چرا که برای بدست آوردن جایگاهی مناسب در بازار جهانی باید در مقابل محصولات خودرو سازانی چون «هوندا»، «نیسان» ولوو «پژو» که قصد ادغام شدن را دارند رقابت کند که بسیار مشکل خواهد بود. این تازه جدای از رقابت با کمپانی های بزرگی چون «ب ام و» است که سال هاست با ارائه مدل هایی چون سری یک بخشی از بازار را در زیر سلطه خود نگه داشته اند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران اسرائیل دولت حجاب رئیس جمهور پاکستان گشت ارشاد رئیسی دولت سیزدهم کارگران رهبر انقلاب سریلانکا
سلامت کنکور عربستان سیل تهران هواشناسی سازمان سنجش فضای مجازی اصفهان شهرداری تهران پلیس زنان
تورم دلار خودرو قیمت خودرو قیمت دلار آفریقا قیمت طلا بازار خودرو سایپا بانک مرکزی ایران خودرو مسکن
خانواده تلویزیون مرگ ترانه علیدوستی فیلم سریال سینمای ایران موسیقی مهران مدیری
اینترنت کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
رژیم صهیونیستی غزه روسیه فلسطین جنگ غزه چین حماس طالبان ایالات متحده آمریکا اوکراین ترکیه طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال جام حذفی آلومینیوم اراک استقلال فوتسال بازی بارسلونا تراکتور باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران باشگاه استقلال
هوش مصنوعی سامسونگ ناسا الماس فیلترینگ ماه نخبگان
سازمان غذا و دارو مالاریا کاهش وزن سلامت روان آلزایمر زوال عقل