چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
ته تغاری هیوندای
در بازار امروزی دنیای اتومبیل بخش عظیمی از مشتریان تنها فاکتور خرید اتومبیل را «زیبایی» و «گیرایی» اتومبیل می دانند و حاضر نیستند تنها به خاطر داشتن راحتی و هندلینگ مناسب بهایی را برای ماشین پرداخت کنند. از این رو بسیاری از کمپانی های بزرگ با آگاهی از مسائل و شرایط روز بازار بخشی اعظمی می روند حرکتی خود را تحت سیاست گیرا بودن و زیبایی اتومبیل می گذراند که البته این مسأله فقط در مورد جمع زیادی از خودروهای نسبتا ارزان قیمت و پایین تر از آن بوده و هرگز چنین مسأله ای در مورد خودروهای لوکس و اسپرت گران قیمت صدق نمی کند.
به این نکته نیز توجه داشته باشید که بخش کثیری از درآمد کمپانی ها از فروش محصولات ارزان قیمت می باشد که همین موضوع سبب می شود خواسته یا نا خواسته خط و مشی خود را به این سمت و سو پیش ببرند. کمپانی کره ای «هیوندای» نیز یکی از این کمپانی هاست که برخلاف گذشته ای نه چندان دور تغییر و تحول را در ظاهر اتومبیل های خود ایجاد کرده و با طراحی اتومبیل های «کانسپت» روح و جان تازه ای به محصولات خود داده است، نمونه بارز آن را می توان در اتومبیل مفهومی-۳ HED «آرنجز» دید که با دقت و ظرافت و وسواس زیاد سازنده در مرکز طراحی «هیوندای» در اروپا شکل گرفته است.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست