جمعه, ۲۹ تیر, ۱۴۰۳ / 19 July, 2024
مجله ویستا
CRM چیست ؟
![CRM چیست ؟](/web/imgs/16/87/h4wrc1.jpeg)
CRM مخفف کلمات Customer Relationship Management به معنی مدیریت روابط با مشتری است. یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان برای ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود.روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در تجارت و کسب و کار می باشد. CRM حاوی اجزاء تکنولوژیکی زیادی می باشد ولی تفکر در مورد شرایط تکنولوژیکیCRM اشتباه است .مناسب ترین راه شناخت CRM فرآیندی است که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش،تاثیر بازاریابی، واکنشها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.
هدف CRM چیست ؟
کارCRM کمک به تجارت در زمینه استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش این مشتریان می باشد.اگر به شکل واقعی اجرا شود یک کسب و کار یا تجارت می تواند:
خدمات بهتری به مشتری ارائه کند
مراکز گویا را تاثیرپذیرتر کند
فروش محصولات را تا حد زیادی موثرتر کند
به پرسنل فروش برای زودتر معامله کردن (زودتر فروختن ) کمک کند
فرآیندهای فروش و بازاریابی را ساده تر کند
مشتریهای جدید بیافریند
درآمدهای مشتری را افزایش دهد
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
مسعود پزشکیان ایران محمدجواد ظریف دولت چهاردهم پزشکیان دولت ظریف انتخابات رئیس جمهور علی باقری رهبر انقلاب علیرضا زاکانی
آتش سوزی جریمه رانندگی سراوان پلیس هواشناسی سازمان هواشناسی تهران شهرداری تهران پشه آئدس قتل گرما عزاداری محرم
واردات خودرو حقوق بازنشستگان خودرو قیمت خودرو بازنشستگان دولت سیزدهم قیمت دلار قیمت طلا بازار خودرو اربعین دلار قیمت سکه
تلویزیون فضای مجازی سینما امام حسین سینمای ایران صداوسیما دفاع مقدس فیلم بازیگر
فناوری دانشگاه تهران آزمون سراسری
رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ اسرائیل جو بایدن ترامپ فلسطین غزه روسیه جنگ غزه چین طوفان الاقصی ترور ترامپ
فوتبال پرسپولیس استقلال علی علیپور لیگ برتر سپاهان تراکتور باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات علیرضا بیرانوند لیگ برتر ایران رئال مادرید
اینترنت سیاره هوش مصنوعی عیسی زارع پور سرعت اینترنت گوشی اپل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
گرمازدگی کاهش وزن سرطان چاقی بارداری گیاهان دارویی