جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 31 January, 2025
مجله ویستا

بررسی کیفی ّت خدمات ارائه شده در کتابخانه های دانشگاه سیستان و بلوچستان


بررسی کیفی ّت خدمات ارائه شده در کتابخانه های دانشگاه سیستان و بلوچستان

این مطالعه با استفاده از نرم افزار «سروکوال» و با هدف بررسی کیفیت خدمات انجام شده در کتابخانه های دانشگاه سیستان و بلوچستان در سه ماهه اول سال ۸۳ از دیدگاه کاربران انجام شد و نشان داد که کتابخانه های مورد مطالعه در هیچ یک از ابعاد «سروکوال» نتوانسته اند انتظاراتی را که مراجعه کنندگان دارند برآورده کنند اما در ابعاد فیزیکی و محیط, خدمات کیفی قابل قبولی داشته اند

این مطالعه با استفاده از نرم‌‍‌افزار «سروکوال» و با هدف بررسی کیفیت خدمات انجام شده در کتابخانه‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان در سه ماهه اول سال ۸۳ از دیدگاه کاربران انجام شد و نشان داد که کتابخانه‌های مورد مطالعه در هیچ یک از ابعاد «سروکوال» نتوانسته‌اند انتظاراتی را که مراجعه‌کنندگان دارند برآورده کنند؛ اما در ابعاد فیزیکی و محیط، خدمات کیفی قابل قبولی داشته‌اند. مؤلفه‌های «مسئولیت‌پذیری» و «ضمانت و تضمین» به ترتیب پرمسئله‌دارترین مؤلفه‌های کیفی خدمات بودند. مشکلات کاربران در هنگام استفاده از کتابخانه و ترتیب اولویت مسائل آن‌ها نیز مشخص شد...

عنوان فایل
بررسی کیفی‍ّت خدمات ارائه‌شده در...کتابخانه‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان application/octet-stream
2463ba6178b365733a2669af2a610910.doc
343 KB
دانلود

مسعود بهمن آبادی