جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
انتخاب کلمات کلیدی
پایه و اساس یک استراتژی موفق بازاریابی با موتورهای جستجوگر، انتخاب بهترین عبارتهایی است که کاربران وب با جستجوی آنها سایت شما را می یابند. برای انتخاب عبارات مناسب نیز باید تحقیقات و بررسی های لازم انجام شود. شما باید عباراتی را بیابید که مخاطبان بالقوه شما جستجو می کنند نه عباراتی که شما هنگام جستجو از آنها استفاده می کنید (یا دوست دارید از آنها استفاده کنید).
رتبه بالا با عبارت مناسب است که شما باید به آن دست یابید. امکان دارد شما با کلماتی همواره در صدر نتایج جستجو باشید، اما موتورهای جستجو حتی یک بیننده هم روانه سایت شما نکنند! علت چیست ؟ بسیار ساده است: شما واژه هایی را برگزیده اید که جستجو نمی شوند!
کاربران برای یافتن سایت های مورد علاقه خود، عبارت هایی را جستجو می کنند. بعضی از عبارات بسیار جستجو می شوند که به این عبارت ها، عبارت های محبوب گفته می شود. عده ای از عبارت ها هم یا کم جستجو می شوند و یا جستجو نمی شوند که عبارت های دارای محبوبیت کم یا فاقد محبوبیت، خوانده می شوند.
میزان دفعاتی که بعضی از واژه ها در سپتامبر ۲۰۰۴، جستجو شده اند در زیر نشان داده شده است
(میزان محبوبیت):
iran ۲۷۹۰۲۹ travel ۵۴۵۵۸۸۴ thailand travel ۲۷۷۶۲ search engine ranking ۳۰۹۸۱
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران انتخابات احمد وحیدی حسن روحانی حجاب پاکستان مجلس شورای اسلامی دولت دولت سیزدهم رهبر انقلاب نیکا شاکرمی مجلس
سیل هواشناسی تهران آتش سوزی یسنا شهرداری تهران قوه قضاییه پلیس روز معلم معلم آموزش و پرورش فضای مجازی
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا سازمان هواشناسی مالیات طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو حقوق بازنشستگان بانک مرکزی ایران خودرو
مهران غفوریان موسیقی تلویزیون سریال عمو پورنگ ساواک سینمای ایران نمایشگاه کتاب مهران مدیری مسعود اسکویی سینما عفاف و حجاب
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان علی خطیر باشگاه استقلال لیگ برتر جواد نکونام بازی لیگ برتر ایران تراکتور رئال مادرید
هوش مصنوعی فناوری اپل گوگل ناسا مدیران خودرو تلفن همراه
طب سنتی خواب فشار خون کبد چرب