یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 12 May, 2024
چگونه در رقابت یک قدم جلوتر باشیم
چنانچه شما قصد دارید نیاز بازار را برآورده کنید، باید گوشتان را به بازار بسپارید و چیزی را که مردم به آن نیاز دارند، برایشان فراهم کنید.
این موضوع کاملا روشن است، اما برای رسیدن به این هدف اگر مشتریان از شما بخواهند خود را تغییر دهید؛ باید این کار را بکنید هر چند که ممکن است مشکل به نظر برسد.
فرض کنیم شما زمان زیادی را صرف شناخت نیازهای بازار X کردهاید. شما از این راه پول درآوردهاید، طرح فروش و توزیع را پیاده کردهاید و دقیقا کاری را که نیاز است، انجام دادهاید تا X را به یک واقعیت تبدیل کنید، اما ناگهان بازار به شما میگوید که طرح X ایده چندان خوبی هم نیست، یا اینکه باید به جای آن طرح Y را اجرایی میکردید.
آیا میتوانید در این گونه موقعیتها تغییراتی ایجاد کنید؟
اگر نتوانید این کار را انجام دهید، محکوم به فنا هستید. وقتی دنیا خواستار دستگاه ضبط دیجیتال است، ساخت بهترین نوار ویدئوی دنیا چه فایدهای دارد؟ انجام این کار برای شما و سازمانتان چه معنایی دارد؟ شما نیازمند آن هستید که در میدان رقابت یک قدم جلوتر از بقیه باشید.
اجازه بدهید در مورد ۵ ایدهای صحبت کنیم که شما را در تحقق این امر کمک میکند.
۱) آینده را بررسی کنید و مهارتهایی را ایجاد کنید که به آن نیاز پیدا خواهید کرد.
عبارت «یادگیری مستمر» تبدیل به یک عبارت کلیشهای شده و این بسیار بد است. وقتی بازار از ترفندهای شما خسته شود، ادامه آن ترفند دیگر کمکی به شما نمیکند. همیشه باید در حال آموختن مهارتهایی باشید که نیازهای تازه مشتریان را برطرف کند.
۲) آموزش همگانی را پیاده کنید.
همه افراد در سازمانتان، مثل خود شما باید انعطافپذیر باشند و خود را با شرایط وفق دهند.
۳) هزینههای ثابت را تقلیل دهید.
همیشه قبل از تصمیمگیری برای برآورد هزینههای بزرگ این مساله را مد نظر داشته باشید که هر چقدر ریشهها محکمتر باشند، حرکت دادن سختتر خواهد بود.
۴) دائما نیروهای تازه استخدام کنید.
سازمانها هم مانند انسانها میتوانند مسیر خود را تعیین کنند. یک راه عملی کردن این موضوع این است که دائما نیروهای تازه استخدام کنید. این افراد هر چقدر جوانتر از شما باشند، بهتر است. برای کسی مانند من که سن و سالی از او گذشته است، دیدن جوانهای ۳۰-۲۰ ساله که برای ایجاد تغییر به طور کلی و تحولات گسترده به طور خاص درگیر میشوند، آرامشخاطر فراهم میکند. به عنوان مثال، افرادی را میبینم که بعضا کمتر از ۲۵ سال دارند، اما از محدود شدن به برنامههای بهرهوری دفاتر کاری یا استفاده از کامپیوترهای شخصی در محیط کار احساس کلافگی میکنند.
۵) حداقل دو زبانه شوید.
چگونه میتوانید پیشبینی کنید که در آینده چه کسانی اکثریت و چه کسانی اقلیت خواهند بود؟ (مثلا این روزها در کمال تعجب میبینم که برخی وبسایتهای کالاهای مصرفی فقط به زبانهای انگلیسی و اسپانیایی نیستند. پس برای پیشرفت در آینده، حداقل باید دو زبان را بدانید.
به طور مشخص، انجام هیچ یک از این پنج ایده آسان نیست، اما برای اینکه بخواهید در رقابت یک قدم جلوتر از بقیه باشید، نیاز به انجام تمامی این پنج ایده دارید.
مترجم:شهلا زمانی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی صادق زیباکلام مجلس انتخابات دولت انتخابات مجلس مجلس دوازدهم انتخابات مجلس دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور رهبر انقلاب
قتل تهران سیل هواشناسی فضای مجازی شهرداری تهران زلزله سازمان هواشناسی پلیس وزارت بهداشت سلامت آتش سوزی
کارت سوخت سایپا خودرو قیمت خودرو قیمت دلار قیمت طلا گاز بازار خودرو حقوق بازنشستگان نمایشگاه نفت ایران خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران رضا عطاران کیانوش عیاری دفاع مقدس سینمای ایران تلویزیون نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران سینما کتابخانه سریال
فناوری
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا حماس روسیه افغانستان سازمان ملل اوکراین رفح
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بازی هوادار باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران سپاهان باشگاه استقلال
هوش مصنوعی همراه اول شفق قطبی خورشید دبی ایالات متحده ایلان ماسک ناسا نوآوری تبلیغات اپل گوگل
سرطان درمان و آموزش پزشکی خواب زیبایی دیابت فشار خون بارداری توت فرنگی هندوانه