دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست
انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا، یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و پخش محتوای یکپارچه، مناسب و ارزشمند برای جذب یک گروه مخاطب با تعریف و چارچوب مشخص، با هدف سوق دادن خرید مشتریان به سوی سوددهی می باشد.
امتیاز خبر: 92 از 100 تعداد رای دهندگان 6166
: بازاریابی محتوا، یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و پخش محتوای یکپارچه، مناسب و ارزشمند برای جذب یک گروه مخاطب با تعریف و چارچوب مشخص، با هدف سوق دادن خرید مشتریان به سوی سوددهی می باشد. محتوایی می تواند در یک کمپین بازاریابی محتوا جای داشته باشد که افراد به دنبال آن رفته و بخواهند مصرف کننده آن باشند، نه اینکه از آن اجتناب کنند. بسته به اینکه هر مخاطب چه واکنشی نشان می دهد و اینکه محتوا برای دریافت کنند ارزشی دارد یا نه، هر مورد بازاریابی محتوا که ایجاد می کنید می تواند نوعی تبلیغات نیز باشد. البته، هدف در بازاریابی محتوا، ارائه ی بیشترین ارزش برای حداکثر تعداد مخاطب هدف ممکن است. با ارائه ی چند مثال می توانیم مسئله را روشن تر کنیم:
انواع محتوا در بازاریابی محتوا
اینفوگرافیک ها: اشکالی معمولاً بلند و عمودی که شامل آمار، جداول، نمودارها و دیگر اطلاعات می باشند. اینفوگرافیک ها را می توان سال ها روی وب سایت های مختلف پست کرد و در شبکه های اجتماعی دست به دست چرخاند، لذا تاثیرگذارند. معمولاً، سفارش طراحی یک اینفوگرافیک آراسته حداقل هزار دلار هزینه در بردارد ولی اگر برای اضافه کردن راهبردها، برنامه ریزی، تحقیق، کپی رایت و طراحی، یک پیمانکار یا دفتر نمایندگی را استخدام کنید، می تواند چندین هزار دلار هزینه روی دستتان بگذارد. مسئله ی دیگر، تبلیغ آن اینفوگرافیک به وبلاگ نویسان و رسانه ها می باشد.
صفحات وب: چه تفاوتی بین یک صفحه ی وب معمولی و یک صفحه ی وب بازاریابی محتوا وجود دارد؟ می توانید به یکی از بررسی های انجام شده توسط شرکت طراحی Teehan+Lax نگاهی بیندازید. برخلاف اکثر بررسی ها که گزاف و خسته کننده می باشند، بررسی های این شرکت شگفت انگیز هستند.
پادکست ها: همان طور که مایکل هیت، نویسنده ی کتاب Platform: Get Noticed in a Noisy World، در وبلاگ خود شرح می دهد: پادکست ها، کار شما را در دنیایی کاملاً متفاوت، اغلب iTunes، در معرض دید قرار می دهد. بسیاری از افراد تازه وارد به من گفته اند که پیش از یافتن پادکست من در iTunes، هرگز اسم من را هم نشنیده بودند.
ویدیوها: معمولاً ویدیوها و پادکست ها اشکال بکری از بازاریابی محتوا می باشند چرا که افراد فکر می کنند این روش ها پرهزینه و دشوارند. اما با کاهش قیمت تجهیزات حرفه ای، ایجاد محتوای صوتی و تصویری باکیفیت بالا بسیار آسان تر از گذشته است.
کتب: اغلب، افراد فکر می کنند کتب نیز مانند فیلم های سینمایی، خود را به مخاطب غالب می کنند؛ اما بازاریابان هوشمند، فروش کتب را فقط به خاطر خود فروش انجام نمی دهند، بلکه کتب را به عنوان ابزار بازاریابی می فروشند. حتی با اینکه نشر کتب به وسیله ی انتشار شخصی بسیار آسان شده است، هنوز این دیدگاه وجود دارد که این کار دشوار است و فقط افراد مجرب و معتبر می توانند یک کتاب در مورد تجارت را به چاپ برسانند.
چگونه شروع به بازاریابی محتوا کنیم؟
شرکت های بسیاری خدمات بازاریابی محتوا ارائه می دهند که اغلب با SEO یا PR جفت شده اند. اگر می خواهید سریع وارد کار شوید و خودتان بازاریابی محتوا انجام دهید، آسان ترین راه وبلاگ نویسی است. احتمالاً، این کار در ابتدا برایتان دشوار خواهد بود ولی با تمرین و ممارست می توانید خود را بهبود بخشید.
محتوای عالی چه محتوایی است ؟ هنگام گفتگو با شرکت های مختلف در مورد بازاریابی محتوا، به آن ها می گویم که محتوای خوب، محتوایی است که آن ها واقعاً بخواهند مطالعه کنند و محتوای عالی، محتوایی است که حاضر باشند برای مطالعه ی آن هزینه بپردازند. اگر به دنبال مثال هایی از محتوای عالی هستید، کافی است به چیزهایی که اخیراً برای خواندن، تماشا کردن یا گوش دادن آن ها هزینه کرده اید نگاهی بیندازید.
چگونه می توان بیشتر در این مورد آموخت؟ کتاب ممتاز جو پولیتزی با عنوان Epic Content Marketing را مطالعه کنید. یکی از موارد تأکید پولیتزی که من در ابتدا به آن بی توجه بودم، اهمیت تمرکز بر تولید محتوای سازگار با تلفن های همراه بود چرا که در حال حاضر، گوشی های هوشمند در حال تبدیل شدن به اصلی ترین راه دسترسی به محتوا توسط اکثر مشتری ها هستند. بدین ترتیب، طولی نمی کشد که شما نه تنها با بازاریابی محتوا آشنایی لازم را پیدا می کنید، بلکه در این زمینه تبدیل به یک متخصص می شوید.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
رهبر انقلاب رافائل گروسی حج مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت سیزدهم شورای نگهبان دولت حجاب ایران حسین امیرعبداللهیان رسانه
تهران هواشناسی شهرداری تهران فضای مجازی وزارت بهداشت قتل آموزش و پرورش سلامت شهرداری سازمان هواشناسی باران پلیس
ایران خودرو قیمت دلار قیمت طلا بانک مرکزی خودرو قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن قیمت تورم
تئاتر محمدعلی علومی نمایشگاه کتاب تلویزیون سریال مهناز افشار دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما سینما صداوسیما مهاجرت
مغز دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه آمریکا فلسطین حماس جنگ غزه روسیه اوکراین طوفان الاقصی طالبان رفح
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران نساجی رئال مادرید بازی بارسلونا سپاهان جواد نکونام باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی اپل سامسونگ فناوری آیفون گوگل باتری مایکروسافت اندروید ناسا ماهواره ویندوز
رژیم غذایی مواد غذایی بیمه چای زیبایی ویتامین دندانپزشکی کاهش وزن آلرژی سبزیجات