دوشنبه, ۲۰ اسفند, ۱۴۰۳ / 10 March, 2025
مجله ویستا

جایگاه­یابی رقابتی


جایگاه­یابی رقابتی

چه چیزی محصولات, خدمات و شرکت شما را از رقیبتان متمایز می سازد چه ارزشهایی را ایجاد می­کنید و این ارزش­ها چه تفاوتهایی با جایگزین­های خود دارند

چه چیزی محصولات، خدمات و شرکت شما را از رقیبتان متمایز می­سازد؟ چه ارزشهایی را ایجاد می­کنید و این ارزش­ها چه تفاوتهایی با جایگزین­های خود دارند؟

جایگاه­یابی رقابتی، تعریف می­کند که سازمان شما چه گونه ارایه و ایجاد ارزش برای بازار خود را از دیگران متمایز می­سازد. این کار، به معنی مشخص ساختن نقطه­ی حضور سازمان در عرصه رقابت و فعالیت سازمان بر اساس آن استراتژی است. یک استراتژی مناسب در این زمینه، موارد زیر را در خود دارد:

عنوان فایل
جایگاه?یابی رقابتی application/pdf
جایگاه?یابی رقابتی.pdf
90 KB
دانلود