چهارشنبه, ۱۶ خرداد, ۱۴۰۳ / 5 June, 2024
مجله ویستا
چرا کیفیت
۱- کیفیت یک برنامه نیست بلکه یک نگرش به کسب و کار است .
۲- کیفیت بوسیله مشتری و از طریق رضایت او بیان می شود .
۳- کیفیت شامل بهبود مداوم و برطرف کردن موانع می باشد .
۴- فنون و ابزار کیفیت در همه جنبه های کسب و کار قابل بکارگیری هستند .
۵- کیفیت برتری عملکرد را هدف قرار داده است هر چیز کمتر فرصت بهبود است .
۶- کیفیت باعث رضایت مشتری ، کاهش زمان تولید و از بین بردن بازکاری و خطاها می شود .
۷- کیفیت فقط برای تجارت نیست بلکه در سازمان های غیر انتفاعی نیز کاربرد دارد نظیر مدارس ، خدمات بهداشتی درمانی و اجتماعی و دولتی .
۸- اثرات طبیعی مدیریت کیفیت در نتایج مالی و عملکرد موثر است .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
ویزای تضمینی ایتالیا کانادا
انتخابات ریاست جمهوری ایران انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 شورای نگهبان ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم وزارت کشور رهبر انقلاب محمود احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ستاد انتخابات کشور
ترافیک فضای مجازی قتل هواشناسی تهران طرح ترافیک شهرداری تهران بازنشستگان سازمان هواشناسی پلیس پلیس راهور دستگیری
سهام عدالت خودرو برق قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار مالیات وام ازدواج دلار بازار خودرو مسکن ایران خودرو
امام خمینی (ره) تلویزیون زنان سینما سریال قهوه سینمای ایران رسانه ملی شعر
فضا ربات دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان دانشگاه فرهنگیان
فلسطین رژیم صهیونیستی غزه آمریکا جنگ غزه سوریه روسیه حماس لبنان چین ترکیه جو بایدن
پرسپولیس فوتبال استقلال رضا درویش باشگاه پرسپولیس رئال مادرید جواد نکونام لیگ برتر کیلیان امباپه باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا والیبال
هوش مصنوعی موبایل گوگل ماهواره همراه اول اپل اینترنت
استرس خواب گرمازدگی خودکشی مردان