چهارشنبه, ۱۶ خرداد, ۱۴۰۳ / 5 June, 2024
مجله ویستا

چرا کیفیت


۱- کیفیت یک برنامه نیست بلکه یک نگرش به کسب و کار است .
۲- کیفیت بوسیله مشتری و از طریق رضایت او بیان می شود .
۳- کیفیت شامل بهبود مداوم و برطرف کردن موانع می باشد .
۴- فنون و ابزار کیفیت …

۱- کیفیت یک برنامه نیست بلکه یک نگرش به کسب و کار است .

۲- کیفیت بوسیله مشتری و از طریق رضایت او بیان می شود .

۳- کیفیت شامل بهبود مداوم و برطرف کردن موانع می باشد .

۴- فنون و ابزار کیفیت در همه جنبه های کسب و کار قابل بکارگیری هستند .

۵- کیفیت برتری عملکرد را هدف قرار داده است هر چیز کمتر فرصت بهبود است .

۶- کیفیت باعث رضایت مشتری ، کاهش زمان تولید و از بین بردن بازکاری و خطاها می شود .

۷- کیفیت فقط برای تجارت نیست بلکه در سازمان های غیر انتفاعی نیز کاربرد دارد نظیر مدارس ، خدمات بهداشتی درمانی و اجتماعی و دولتی .

۸- اثرات طبیعی مدیریت کیفیت در نتایج مالی و عملکرد موثر است .