یکشنبه, ۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 26 January, 2025
۵ موتور جستجوی رسانه های جمعی برای شروع کار در سال ۲۰۰۹
دلایل زیادی برای جستجو در رسانه های جمعی وجود دارد ازجمله نظارت برای مدیریت شهرت و برند. در اینجا ۶ ابزار رایگان جستجو در رسانه های جمعی را که به بیزنس های کوچک کمک می کند تا جستجوهای خود در وب را با حداقل هزینه به انجام رسانند.
Delver که یک ابزار مرتبط جمعی است. شما در ابتدا پروفایل جمعی خود را مشخص می کنید و سپس اطلاعات خاصی را اضافه می کنید تا گراف جمعی خود را بدست آورید.
WhosTalkin یک ابزار جستجوی رسانه های جمعی که بدنبال موضوعات گفتگو بر اساس علایق مختلف می گردد.
Samepoint یک موتور جستجوی گفتگو است که نتایج را بر اساس بلاگها,ویکیها,شبکه های B۲b ,اسناد,تصاویر وغیره به نمایش درمی آورد.
Serph با تخصص جستجو در(blog search engines, social news and bookmarking websites such as Bloglines, Digg, Google Blog Search, YouTube, Topix, Sphere, Yahoo Answers, Flickr and Delicious)
OneRiot کمی شبیه Delver اما متفاوت تر.
اینها ۵ ابزار رایگان برای جستجو در رسانه های جمعی است. آیا شما هم نمونه های دیگری مانند اینها سراغ دارید؟
احمد اسفندیاری
http://onlinemarketing.persianblog.ir/post/۲
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست