جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
از خلاقیت تا خلاقیت
سبک های متفاوت تبلیغ محیطی دو خودروساز برای معرفی جدیدترین محصول را در این دو عکس می بینید. هریک از روش ها در سبک خودش تلاش کرده تا به نوعی خلاقیت را به همراه داشته باشد. یکی بیلبوردی غول پیکر را خلاقیت دانسته و دیگری قراردادن ساعتی شنی را وسط یک پیاده رو. کدامیک از این ها شما را بیشتر به خودش جلب می کند؟ آنکه جذابتر است، خلاقتر است؟ یا چیزی بیش از خلاقیت برای شما ملاک است؟
سیتروئن ترجیح داده است دو بیلبورد قول پیکر را در دو جای متفاوت از شهر برلین نصب کند تا توجه عابرین را به C۵ جدید جلب کند. این دو بیلبورد روی هم رفته ۶ هزار متر مربع فضا اشغال کرده اند.
بی ام دبیلیو هم یک ساعت شنی ۱۲ متری را طراحی کرده و مدل بی ام دبیلیو۷ را در بخش بالایی آن جای داده است. شن های ساعت هم گوی های نقره ای هستند که به تدریج پائین می ریزند و پس از چند روز بالاخره خودرو پدیدار می شود.
ha-bananej.blogfa.com
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه روسیه مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت
هلال احمر یسنا بارش باران آتش سوزی قوه قضاییه پلیس تهران سیل شهرداری تهران آموزش و پرورش سازمان هواشناسی دستگیری
حقوق بازنشستگان قیمت خودرو بانک مرکزی قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو خودرو دلار سایپا ایران خودرو کارگران تورم
فضای مجازی سریال نمایشگاه کتاب تلویزیون مسعود اسکویی عفاف و حجاب سینما سینمای ایران دفاع مقدس موسیقی
رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطین حماس جنگ غزه اوکراین چین نوار غزه ترکیه انگلیس ایالات متحده آمریکا یمن
استقلال فوتبال علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر لیگ برتر ایران تراکتور لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید بایرن مونیخ باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی تلفن همراه گوگل اپل آیفون همراه اول تبلیغات اینستاگرام ناسا
فشار خون کبد چرب بیمه بیماری قلبی دیابت کاهش وزن داروخانه رابطه جنسی