جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا

از خلاقیت تا خلاقیت


از خلاقیت تا خلاقیت

سبک های متفاوت تبلیغ محیطی دو خودروساز برای معرفی جدیدترین محصول را در این دو عکس می بینید. هریک از روش ها در سبک خودش تلاش کرده تا به نوعی خلاقیت را به همراه داشته باشد. یکی بیلبوردی …

سبک های متفاوت تبلیغ محیطی دو خودروساز برای معرفی جدیدترین محصول را در این دو عکس می بینید. هریک از روش ها در سبک خودش تلاش کرده تا به نوعی خلاقیت را به همراه داشته باشد. یکی بیلبوردی غول پیکر را خلاقیت دانسته و دیگری قراردادن ساعتی شنی را وسط یک پیاده رو. کدامیک از این ها شما را بیشتر به خودش جلب می کند؟ آنکه جذابتر است، خلاقتر است؟ یا چیزی بیش از خلاقیت برای شما ملاک است؟

سیتروئن ترجیح داده است دو بیلبورد قول پیکر را در دو جای متفاوت از شهر برلین نصب کند تا توجه عابرین را به C۵ جدید جلب کند. این دو بیلبورد روی هم رفته ۶ هزار متر مربع فضا اشغال کرده اند.

بی ام دبیلیو هم یک ساعت شنی ۱۲ متری را طراحی کرده و مدل بی ام دبیلیو۷ را در بخش بالایی آن جای داده است. شن های ساعت هم گوی های نقره ای هستند که به تدریج پائین می ریزند و پس از چند روز بالاخره خودرو پدیدار می شود.

ha-bananej.blogfa.com