دوشنبه, ۲۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 10 February, 2025
مجله ویستا
ابزارهای جذب مشتری
![ابزارهای جذب مشتری](/mag/i/4/evfnk.jpg)
شماره کنگره : ۲الف۹ع/۵/HF۵۴۱۵
شابک : ۹-۳۱-۵۸۱۶-۹۶۴
رده دیویی : ۶۵۸.۸۱۲
تاریخ نشر : ۰۹/۰۸/۸۵
تعداد صفحه : ۷۴
تیراژ : ۱۰۰۰
نوبت چاپ : ۱
مطالب كتاب با اين فرض نوشته شده كه راه موفقيت و كسب درآمد افراد، بسته به متعهد بودن در انجام خدمات به مشتري، با كيفيت و برخورد مناسب است. كتاب با توصيهها و تمرينات مختلف نگاشته شده، اهداف اصلي آن بدينقرار است: داشتن ديدگاه مثبت نسبت به اربابرجوع و مشتريان، حل مشكلات و دادن اطلاعات به ارباب رجوع و مشتريان، نشان دادن اهميت مشتريگرايي با كيفيت، معرفي ابزار مورد نياز برخورد با اربابرجوع و مشتري، و آرام كردن و برخورد مناسب با اربابرجوع و مشتري عصباني و ناراضي.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست