دوشنبه, ۷ خرداد, ۱۴۰۳ / 27 May, 2024
مجله ویستا
علایم تجاری در آسیا: ایجاد, توسعه و مدیریت علایم تجاری آسیایی برای بازار جهانی
نویسنده : تمپورال - پل
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۸/۲۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۲۷۰۹۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۹/ک۲ت۸
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۸۶۷-۲
در کتاب حاضر مفاهیم ضروری برای ساخت علایم تجاری بیان و نحوه ساخت این علایم شده نیز نمونههایی از علامتگذاری تجاری عرضه گردیده است .عناوین فصلهای کتاب عبارتاند از' :درک علایم تجاری', 'نحوه ساخت علایم تجاری', 'درک بازارها', 'ایجاد جایگاه علامت تجاری قدرتمند', 'مدیریت علامت تجاری', 'برآورد موفقیت علامت تجاری', 'گسترش بینالمللی علایم تجاری آسیایی', 'ارتباطات راهبردی جهت ساخت علامت تجاری', 'پذیرش علامت تجاری بینالمللی در آسیا 'و 'ملاحظات شرکتهای آسیایی جهت رقابت در بازارهای جهانی .'
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ایران سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی شهدای خدمت رئیسی انتخابات ریاست جمهوری 1403 سقوط بالگرد رئیسی ریاست جمهوری رهبر انقلاب
آتش سوزی پلیس تهران هواشناسی قتل شهرداری تهران وزارت بهداشت سلامت مشهد سازمان هواشناسی فضای مجازی بارش باران
خودرو ایران خودرو شمش طلا دولت سیزدهم قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بورس تورم یارانه حقوق بازنشستگان بازار خودرو
تلویزیون جشنواره کن سینما سریال موسیقی پارسا پیروزفر سینمای ایران کتاب تئاتر سینمای جهان دفاع مقدس سریال پایتخت
دانشگاه آزاد اسلامی کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه تهران وزارت علوم
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه روسیه آمریکا حماس لبنان چین حزب الله لبنان اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران جواد نکونام لیگ برتر استقلال خوزستان والیبال بازی نساجی باشگاه پرسپولیس بارسلونا
سامسونگ اپل ایلان ماسک گوگل ناسا ماهواره موبایل واتساپ مایکروسافت
تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو کاهش وزن استرس خواب زوال عقل آلزایمر افسردگی سکته مغزی