جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 31 January, 2025
مجله ویستا
علایم تجاری در آسیا: ایجاد, توسعه و مدیریت علایم تجاری آسیایی برای بازار جهانی
نویسنده : تمپورال - پل
مترجم : گوهریان - محمدابراهیم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۸/۲۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۲۷۰۹۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۹/ک۲ت۸
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۸۶۷-۲
در کتاب حاضر مفاهیم ضروری برای ساخت علایم تجاری بیان و نحوه ساخت این علایم شده نیز نمونههایی از علامتگذاری تجاری عرضه گردیده است .عناوین فصلهای کتاب عبارتاند از' :درک علایم تجاری', 'نحوه ساخت علایم تجاری', 'درک بازارها', 'ایجاد جایگاه علامت تجاری قدرتمند', 'مدیریت علامت تجاری', 'برآورد موفقیت علامت تجاری', 'گسترش بینالمللی علایم تجاری آسیایی', 'ارتباطات راهبردی جهت ساخت علامت تجاری', 'پذیرش علامت تجاری بینالمللی در آسیا 'و 'ملاحظات شرکتهای آسیایی جهت رقابت در بازارهای جهانی .'
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست