VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ -
17 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
مهارت مدیریت زمان
مدیریت زمان
۳ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۲۵ / سایت صفحه اقتصاد
با تکنیک های برنامه ریزی هفتگی با تقویم رومیزی ۱۴۰۴ آشنا شوید
در دنیای پر مشغله امروز، برنامه ریزی به یکی از ضروری ترین مهارت ها برای موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای تبدیل شده است. استفاده از ابزار های مناسب مانند تقویم رومیزی ۱۴۰۴ می تواند به شما کمک کند تا به شیوه ای منظم و هدفمند زمان خود را مدیریت کنید. در این مقاله، با تکنیک های مؤثر برنامه ریزی هفتگی …
تقویم ۱۴۰۴
تقویم رومیزی
تقویم ۱۴۰۴
تقویم رومیزی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
/ سایت خط سلامت
این 4 سوال را از خود بپرسید دیگر به با دیگران رودربایستی ندارید/ نکاتی برای نه گفتن به درخواست های نابجا
خط سلامت: یادگیری اینکه چه زمانی باید نه بگویید یکی از مهارتهای ضروری برای حفظ سلامت روان و مدیریت زمان است.
استرس
احساس گناه
استرس
احساس گناه
فرسودگی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ خبرگزاری دانشجو
تکنیکهای آرامسازی و کاهش استرس برای روزهای امتحان/ استرس چیست و چگونه اثر میکند؟
مدیریت استرس به یکی از مهمترین مهارتهای زندگی در دنیای پرشتاب امروزی تبدیل شده است که افراد با استفاده از تکنیکهای آرامسازی، مدیریت زمان و حمایت اجتماعی، کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند و از اثرات منفی این پدیده جلوگیری کنند.
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
/ سایت سبک ایده آل
راهکارهایی برای مدیریت بهتر وقت در روزهای شلوغ - سبک ایده آل
مدیریت زمان در روزهای شلوغ یکی از مهارتهای کلیدی برای کاهش استرس و دستیابی به اهداف به بهترین شکل و ارتقای کیفیت زندگی است.
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
/ سایت رویداد ۲۴
بهترین روش ها برای مدیریت زمان چیست؟ | رویداد24
مدیریت زمان یک مهارت کلیدی است که میتواند به شما کمک کند تا بهرهوری خود را افزایش دهید، استرس خود را کاهش دهید و به اهداف خود دست پیدا کنید.
سبک زندگی
سبک زندگی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ سایت اقتصادآنلاین
راهکارهای هوشمندانه برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی
ایجاد توازن میان کار و زندگی یکی از مهمترین دغدغههای افراد در جامعه کنونی است. این توازن نه تنها به معنای مدیریت موفق زمان و منابع شخصی است، بلکه تأثیر عمیقی بر کیفیت زندگی و رضایت کلی افراد دارد. با توجه به چالشهای روزافزون کاری و فشارهای ناشی از آن، یافتن راهکارهایی مؤثر برای دستیابی به این توازن …
کار آفرینی
کار آفرینی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
6 مهارت مالی که هر مدیری باید داشته باشد
به عنوان یک مدیر هر تصمیمی که میگیرید برای سازمانتان عواقب مالی خواهد داشت. امور مالی زبان مشترک در کسبو کار است. با توسعه مهارتهای مالی خود میتوانید دریابید که چگونه اقدامات شما روی امور مالی شرکت اثر میگذارد. همچنین هنگامی که زمان بررسی آثار تصمیمات مدیریتی روی امور مالی شرکت فرامیرسد …
مدیریت سازمانی
امور مالی
مدیریت سازمانی
امور مالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
/ سایت خط سلامت
افرادی که از خودآگاهی بالایی برخوردارند این 10 ویژگی مشترک را نشان می دهند
خط سلامت: آیا به دنبال رشد شخصی و بهبود مهارتهای ارتباطی خود هستید؟ خودآگاهی یکی از اساسیترین ویژگیهایی است که میتواند به شما در درک عمیقتر احساسات و رفتارهایتان کمک کند.
خودآگاهی
مدیریت زمان
خودآگاهی
مدیریت زمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
/ خبرگزاری برنا
رزمایش صنعت آب و برق با هدف ارتقای مهارت در مقابله با بحران برگزار شده است
رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان قزوین گفت: رزمایش صنعت آب و برق در راستای ارتقای آمادگی نیروهای واکنش سریع در زمان بحران، مدیریت یکپارچه در حوادث، افزایش مهارت نیروها و خدمت رسانی در زمان زلزله اجرا می شود.
شرکت توزیع نیروی برق قزوین
یوسف اینانلو
شرکت توزیع نیروی برق قزوین
یوسف اینانلو
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
هفت قابلیت مدیریت مشارکتی
ماهیت مدیریت در عصر دیجیتال، تغییراتی چشمگیر را پشتسر میگذارد. مدلهای مدیریتی مشارکتی به تدریج جایگزین سبکهای مدیریتی سنتی سلسلهمراتبی و بالا به پایین میشوند. این مدلهای جدید متمرکز بر انعطافپذیری، خلاقیت، هوش جمعی و پویایی و همکاری تیمی هستند. مدیرانی را میشناسم که در هر …
مدیریت
رهبران سازمانی
مدیریت
رهبران سازمانی
مدیریت مشارکتی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ سایت اقتصادآنلاین
استفاده از اپلیکیشنهای هوشمند برای مدیریت بهتر زمان
مدیریت زمان یکی از مهارتهای کلیدی در زندگی روزمره به شمار میآید و برای دستیابی به موفقیت و افزایش کیفیت زندگی حیاتی است. با توجه به حجم بالای کارها و فشارهای روزمره، استفاده از ابزارهای هوشمند برای برنامهریزی و سازماندهی فعالیتها به امری ضروری تبدیل شده است. اپلیکیشنهای هوشمند به کاربران این امکان …
اپلیکشین شاد
اپلیکشین شاد
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ روزنامه شهروند
همه چیز از خانه شروع میشود - شهروند آنلاین
یادگیری نظم و قانونگرایی از دوره کودکی اهمیت بالایی دارد زیرا یادگیری این مهارتها میتواند تأثیرات مثبت و ماندگاری بر زندگی فرد داشته باشد. بهعنوان نمونه مهارت نظم و قانونگرایی به کودکان کمک میکند تا شخصیت خود را شکل دهند و به فردی مسئول و مستقل تبدیل شوند. مدیریت زمان یکی دیگر از مزایای مهارت نظم …
تعلیم و تربیت
دوره کودکی
تعلیم و تربیت
دوره کودکی
شهروند آنلاین
قانونگریزی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
/ سایت رکنا
مدیریت زمان: کلید موفقیت در دنیای پرسرعت امروزی
مدیریت زمان به عنوان یکی از مهارتهای اساسی در زندگی شخصی و حرفهای، نقش بسیار مهمی در موفقیت افراد ایفا میکند. در شرایطی که با وجود فناوریهای نوین، همهچیز به سرعت در حال تغییر است، توانایی کنترل و مدیریت زمان میتواند بهعنوان یک مزیت رقابتی محسوب شود. از آنجا که مجله بهار فناوری بهعنوان یک منبع …
مدیریت زمان
مدیریت زمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
/ سایت نمناک
تکنیک های طلایی آدم های موفق در مدیریت زمان
برای رسیدن به اهدافتان و پرکردن تیک های سبز رنگ برنامه کاری خود نیاز به توانایی مهمی به نام مدیریت زمان دارید ، بهتر است بدانید انسان های موفق در این زمینه چطور عمل می کنند.
مدیریت زمان
مهارت مدیریت زمان
مدیریت زمان
مهارت مدیریت زمان
مدیریت زمان و برنامه ریزی
نحوه صحیح مدیریت زمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ سایت عصرایران
تکنیک پومودورو چیست و چگونه با آن زمان خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت زمان یکی از اساسیترین مهارتهای تأثیرگذار در موفقیت شخصی و تحصیلی و شغلی است که تکنیک پومودورو میتواند به آن کمک کند.
مدیریت زمان
پامودورو
مدیریت زمان
پامودورو
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ خبرگزاری دانشجو
دانشجویان در قبال کار دانشجویی چقدر دریافت میکنند/ رزومه سازی با درآمد اندک
کار دانشجویی میتواند در زمینههای مختلفی باشد و تجربههای متنوعی برای دانشجویان فراهم کند، مانند ارتقاء مهارتهای اجتماعی، بهبود مدیریت زمان، و ایجاد یک رزومه قوی در دانشگاه است.
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
/ سایت جوان آنلاین
اضطراب مزمن شما را از کار و زندگی میاندازد
دانستن اینکه چه عواملی، نظیر موقعیتها و افراد بر شما تأثیر منفی میگذارند، برای تغییر آن موقعیتها و کنترل آن افراد و برای مدیریت بهتر سطوح استرس حیاتی است. شاید اگر دفتری داشته باشید که در آن عوامل استرس و واکنشهای خود را یادداشت کنید، بسیار مفید باشد
اضطراب
مدیریت زمان
اضطراب
مدیریت زمان
مهارت
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
/ سایت افکارنیوز
برای طلاق و مهریه لازمه وکیل بگیریم؟ + راهنمای انتخاب بهترین وکیل خانواده
در خصوص طلاق و مهریه، اگرچه گرفتن وکیل الزامی نیست و افراد میتوانند به صورت شخصی به دادگاه مراجعه کنند، اما داشتن وکیل متخصص در امور خانواده به شدت توصیه میشود. وکیل با دانش حقوقی و تجربه خود میتواند به شما در درک پیچیدگیهای قانونی این موضوعات کمک کند و از حقوق شما به بهترین شکل دفاع نماید. در ادامه …
طلاق و مهریه
طلاق و مهریه
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
/ سایت جعبه
آموزش مهارت های روانشناسی با موضوع مدیریت هیجانات در روابط بین فردی | آنلایف
یکی از عوامل تعیین کننده برای حفظ هر نوع رابطهای برخورد و مواجهه صحیح، با مسائل است. یکی از مهمترین عواملی که سبب میشود تا در زمان بحران یا مواجه با مسائل جدید بهترین پاسخ ممکن را داشته باشیم مدیریت هیجانات شخصی است. به طور دقیق تر به این معنی که در زمان مواجه با مسائل، احساس درستی داشته باشیم …
آموزشی
آنلایف
آموزشی
آنلایف
روابط
مدیریت هیجانات
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
/ سایت نی نی بان
آموزش مدیریت زمان به کودکان
توانایی مدیریت زمان، یک مهارت حیاتی برای موفقیت در مدرسه، کار و به طور کلی زندگی است. به همین دلیل هم آموزش مدیریت زمان به کودک اهمیت خاصی دارد.
آموزش مدیریت زمان به کودکان
آموزش مدیریت زمان به کودک
آموزش مدیریت زمان به کودکان
آموزش مدیریت زمان به کودک
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
/ سایت شمانیوز
چگونه آینده خود را بسازیم تا دو سال دیگر کسی ما را نشناسد: راهکارهایی برای تغییرات بزرگ و ماندگار
ساختن آیندهای متفاوت و بهتر نیازمند تصمیمات آگاهانه، تغییرات اساسی و پیگیری مداوم است. اگر میخواهید دو سال دیگر کسی شما را نشناسد و به نسخهای بهتر و موفقتر از خود تبدیل شوید، باید از همین امروز شروع کنید. در این مقاله، به بررسی راهکارهایی برای ایجاد تغییرات بزرگ و ماندگار در زندگی میپردازیم
سلامت جسمی و روانی
حفظ انگیزه و پشتکار
سلامت جسمی و روانی
حفظ انگیزه و پشتکار
مدیریت زمان و انرژی
شبکهسازی و ارتباطات
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
/ سایت شمانیوز
چگونه مهارت نه گفتن را به دیگران بیاموزیم و در زندگی موفقتر شویم
مهارت نه گفتن یکی از مهمترین تواناییهایی است که هر فرد باید برای حفظ سلامت روان و بهبود کیفیت زندگی خود بیاموزد. در این مقاله، با راهکارهای عملی و مؤثر برای آموزش مهارت نه گفتن به دیگران آشنا میشوید.
مدیریت زمان
مهارت نه گفتن
مدیریت زمان
مهارت نه گفتن
آموزش مهارتهای ارتباطی
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
/ سایت فرادید
خلبانان چگونه زمان مناسب برای فرود را تشخیص می دهند؟
در حالی که سیستم مدیریت پرواز این محاسبات پیچیده را در پسزمینه انجام میدهد، خلبانان وظیفه نظارت بر مسیر پرواز، اطمینان از ایمنی و دقت، و مداخله در صورت لزوم را بر عهده دارند. این همکاری بین فناوری پیشرفته و مهارت انسانی، کلید اصلی در اجرای موفق و ایمن عملیات فرود است.
هواپیما
هواپیما
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
/ سایت شمانیوز
اصول موفقیتهای فردی / 7 اصل کلیدی برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفهای
موفقیت فردی به دستیافتن به اهداف شخصی، رشد شخصی، و رضایت از زندگی اشاره دارد. برای دستیافتن به موفقیت فردی، میتوانید تا پایان این خبر همراه ما باشید.
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
/ سایت جوان آنلاین
سازندگان جهانی انیمیشن نوجوانان را نشانه گرفتهاند
کسب مهارت تشخیص محتوای مناسب از جمله مزایای سواد رسانه است و باعث میشود نوجوانان الگوهای بهتری را انتخاب کنند. از مزایای دیگر سواد رسانه میتوان از انتقادپذیری و تحلیل، مدیریت زمان، آگاهی از پیامهای پنهان، انتخاب الگوهای مثبت و تقویت ارتباط بین والدین و فرزندان نام برد
سبک رفتار
انیمیشن
سبک رفتار
انیمیشن
سبک تربیت
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
/ سایت اندیشه قرن
آیا می دانستید که چه کاری می توانیم بکنیم که رابطه عشقی مان ماندگار باشد؟ - اندیشه قرن
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اندیشه قرن ؛در رقص پیچیده عشق و روابط، فهم رازهای موفقیت در عشق و روابط ماندگار امری ضروری است. این مقاله به ۲۵ بینش جامع میپردازد که شما را از پیچیدگیهای ساختن اتصال قوی و دائمی با شریکتان هدایت میکند. در این مقاله قصد داریم از آشکار کردن اسرار عشق دائمی برایتون بگوییم. …
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
/ سایت جماران
بهترین نرم افزار مدیریت دانش: معرفی کارما
دانش به مجموعه ای از اطلاعات، مهارت ها و تجربیات اطلاق می شود که در طول زمان به دست می آید. این اطلاعات می تواند از طریق مطالعه، آموزش، تجربه یا تعامل با دیگران به دست آید. دانش می تواند در زمینه های مختلفی مانند کسب و کار، آموزش، سیاست، علوم و... کاربرد داشته باشد.
دانش چیست
نرم افزار مدیریت دانش
دانش چیست
نرم افزار مدیریت دانش
قدرت دانش
دانش چیست؟
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
/ سایت جماران
قدرت پنهان دانش: چگونه از دانش خود برای رسیدن به اهداف استفاده کنید
دانش به مجموعه ای از اطلاعات، مهارت ها و تجربیات اطلاق می شود که در طول زمان به دست می آید. این اطلاعات می تواند از طریق مطالعه، آموزش، تجربه یا تعامل با دیگران به دست آید. دانش می تواند در زمینه های مختلفی مانند کسب و کار، آموزش، سیاست، علوم و... کاربرد داشته باشد.
دانش چیست
نرم افزار مدیریت دانش
دانش چیست
نرم افزار مدیریت دانش
قدرت دانش
دانش چیست؟
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
/ سایت کاماپرس
5 شغل اداری و دفتری با حقوق بالای 15 میلیون تومان در تهران - کاماپرس
شغلهایی مانند مسئول دفتر، منشی، کارمند اداری و سایر مشاغل مشابه، جزو شغلهای اداری و دفتری محسوب میشوند. این نوع شغلها نیازمند مهارتهایی مانند مدیریت زمان، توانایی سازماندهی، دقت، توانایی کار در فضای اداری و استفاده از نرمافزارهای اداری مختلف است. همچنین، این مشاغل اغلب نیازمند تحصیلات و گذراندن …
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
/ سایت فردا نیوز
آشنایی با پرکاربردترین ابزارآلات ساختمانی
آشنایی با کاربرد ابزارهای ساختمانی همچون میکسر بتن و روش عملکرد آنها، شما را قادر میسازد با اطمینان تصمیمگیری کنید که کدام ابزار برای کدام کار بهترین انتخاب است. این شناخت به شما کمک میکند تا در زمان تخصیص وظایف یا جذب نیروی انسانی، از توانمندی و مهارت هر فرد در حوزه خاص مطلع شوید. در واقع، برای …
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۲:۲۵
تبریک روز پدر
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ -
17 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
تبریک روز پدر
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک